Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen som har greie på automat girkassa på disse? hvor mye olje skal disse ha ved oljeskift? tar ut kassa så den blir orntlig tømt også.

kommer ny motor i løpet av noen dager nå, så får jeg den kansje på veien igjen. lurer også på om jeg har lyst og selge den og kjøpe meg noe men kan kjøre i skauen med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Lifetime olje, jeg skulle jo egentlig bytte olje jeg også, men har ikke råd til å bytte olje nå, helt til jeg fikk prisen - 5700 :P Da bestiller jeg heller litt Lifetime olje selv og fyller etter, girkassa blir jo ikke ødelagt om man ikke betaler 6k for oljeskift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm, sjekka bavaria også. der skulle dem ha 250-300kr for lifetime olje, men det skal vist stå et delenummer på olja på bånnpanna på kassa et sted, så måtte finne fram det delenummeret for og få eksakt pris. men er vel fort og finne samma greia på gs eller koed også som er en god del billigere da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn ut hvem du skal ha så bestiller du på nett. Kjøpte 15l olje til kassa mi for 800kr med frakt fra Tyskland...

Null stress å bytte olje selv, men med

Mindre du må ha ut kassa for å bytte motor så er det ikke noe vits å ta den ut for å tømme. Du flusher gjennom når du bytter olja:)

Er vel samme kasser på e38 som E39. Så går vel en 12l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...