Kjexx Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 Grattis. Hadde min i 180 på e6 i stad. Går egentlig greit den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 klar for test tur? driver og lufter vannet, så derfor det ligger en vanndam under bilen. fant heller ikke skruene til og feste kjølevifta med, så nå står den uten, er det noe fare for koking uten den? ser det er en elektrisk forran olje/ac radiator/kjøler. men den er kansje ikke nok? kansje jeg skal bygge om til el vifte etterhvert heller, da den orginale vifta er nokså plagsom når man skal mekke på noe forran der lurer på om jeg har bytta om gasswirene, får den ikke til og gå onrtlig på tomgang, bytta de om også uten noe hell, men hvis jeg derimot tar de av så går den fint på tomgang med en gang jeg starter den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 Gratulerer Bra jobba, håper det går fint videre nå med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 Takker:D fikk satt på lykter og kjørt den hjem nå var sinnsykt digg og kjøre Bimmern igjen! fant også ut hvorfor den ikke gikk skikkelig på tomgang, gasswiren var ødelagt og hang seg opp også er gummien rundt gasswiren som skal sitte i brakketen før spjeldet så morken at om jeg slipper gassen for brått så ramler gasswiren ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Alltid digg å få igjen etter arbeidet, er ingenting som å kjøre sjuer etter en lang stund uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 fin høyde der ja fått fiksa et par småfeil, og ser ut til og funke utmerket detta her! så nå satser jeg på at dama sponser meg meg speilrefleks kamera siden hele budsjettet (+litt til) har gått til motorbytte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Den elektriske vifta i forkant er kun til AC kjøleren. Du burde bruke den originale viskosevifta, kjølingen med den er god nok i massevis sålenge den fungerer som den skal. Dessuten er den kjapp å skru ut, sålenge du får løsna den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 ja, den er innmontert nå, fant igjen de 3 unbrako skruene, skulle bare ønske jeg monterte den før jeg satt på fronten. hehe. nå blir det tur til nittedal, så 32 mil blir jo spennende når man har ny motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Selge sa du?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Hva byr du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Måtte sett, prøvd osv. Men skal snart i militæret, så er egentlig ikke aktuelt.. men e38 er drømmen, så hadde vært moro og visst hva man måtte ut med får en bil som din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 jaja, militæret er ikke så greit alltid men du finner nok en brukbar e38 når du er ferdig der også har i grunn påkosta denne så mye nå i den siste tida at jeg har ikke veldig lyst og selge den. har fungert utmerket 50 mil også nå neste på lista nå er og få den eugodkjent nye bremseskiver/klosser rundt hele og fiks av håndbrekket så er den klar for det også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Satser på det! Rå bil du har da, har sett deg på som noen ganger men hvor mye vil du si at man må ut med for å få en e38 som kan vare i en god del år? Svakheter evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Grattis. Hadde min i 180 på e6 i stad. Går egentlig greit den bilen. Hadde 235km/t på e6 i Sarpsborgområdet på orginalfjærer og orginalhjul.... Det villeste var at jeg kappkjørte mot ei dame i 30åra som kjørte e60 525diesel.. da jeg hadde 235km/t så forsvant hu fortsatt fra meg, da kobla hjernen min heldigvis inn og sa "brems" Fantastiske biler dette her Nydelige å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå