Spiff Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 prøvde egentlig og ta meg en photoshoot men ble lite fornøyd med alle bildene må kansje få lært meg og redigere litt da tenkt meg fram litt nye planer også forøvrig, så det blir som følger: -oransje blink i fronten/sida -lamin-x på hoved/grøftelys -spacere forran og mer senk -skaffe senterkopper til felga -bytte servopumpe, fikse lekasje -få bilen på eu kontroll -fiks eventuelle feil på lengre sikt: -e39 m5 ratt -ny bakluke -facelift forskjermer -ny bakfanger -facelift skjørter -255/35-19 bakdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Nå har jeg hørt mye om disse spacerne foran... hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Må du ikke ha facelift lykter også når du skal ha facelift forskjermer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Tøff denne! Liker planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Nå har jeg hørt mye om disse spacerne foran... hmm... vil du høre mer? gs venter på og få dem inn i fra brakes, tar sin tid Må du ikke ha facelift lykter også når du skal ha facelift forskjermer? har jeg ikke det da? Tøff denne! Liker planene artig og høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Det har du vel ja dårlig passform i forhold til skjermen nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Blir bare litt mellomrom mellom blinklys og forskjerm, ikke noe problem sånt sett. Ser bare litt halvferdig ut. Også er det kommet litt rust på skjerma også, så vil helst bytte de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Hvor store spacere bestilte du? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Hvor store spacere bestilte du? Pris? har kjøpt 25mm HR spacere på GS, som det da var litt feil dimmensjoner på, og venter nå på de nye de skulle sende meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Skrudde? 74,1 ch da eller? Lurer på å bytte ut mine foran fra 20-25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 oki...kunne skaffet deg 18mm med bolter for 600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 *Feilpost* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Skrudde? 74,1 ch da eller? Lurer på å bytte ut mine foran fra 20-25 mine er 72,6 da, de jeg fikk feil er med feil dim på bolta, så får ikke brukt de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Ja tenkte kanskje det var navet som var feil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 oki...kunne skaffet deg 18mm med bolter for 600 Skrudde, eller med lengre bolter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå