wicky124 Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Er vanlige med lengre bolter...Grensa for "skrudde" går vel på 20mm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Liker planene Jeg bytta faktisk servopumpa på min i vinter, uler din mye? DET gjorde min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Liker planene Jeg bytta faktisk servopumpa på min i vinter, uler din mye? DET gjorde min. jeg bytta akkuarat min selv, men den jeg fikk var enda verre... nå har jeg fått tak i en i fra e34 som jeg skal prøve. den funka fint når den ble tatt ut av den gamle bilen den sto i, så får vi se. men så lekker det servo olje også, så må finne ut hvor dette skjer, ellers er det jo liten vits og bytte også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Hmm, dritt å bli plaga med slikt drittarbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 ja, hadde ikke gjort noe om man hadde hatt rå og sette den på verskted fikk akkurat tekst melding om at det var en pakke på vei til meg i fra GS også! da er det spacere på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 spacere på vei? vi får no sjå på det assa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Hva mener du det ellers skulle vært da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 It was a joke dude... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Regna med det, men vet jo aldri med deg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Wicky er jævla uberegnelig til tider Sinnsyk mann, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Bedre det enn å være forutsigbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Det er sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 skulle da montere spacere og justere litt på høyden forran i dag. men så satt jo den ene justeringskruen til coilovera så jævlig at det var ikke mulig og løsne den skruen er jo da i alu, så den fikk noe skader også, tenker den hadde løsna med varme, men fant det mindre smart og begynne med varme på en demper så smurte godt inn med rustløser og teipa rundt det, så skal jeg prøve igjen om noen dager og se om det går litt lettere da. håper på det beste fikk også vaska felga grunndig i dag med bilberry wheel cleaner, denna guffa funka veldig bra! et bilde av de nye spacera til tvilern Wicky før etter bilde av felgvask: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Så ut som et greit middel det der ja Men hva med å bruke varmluft-pistol på skruen da? Skader vell ikke demperen det så lenge du er litt forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 hvor skaffer man sånn felgvask? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå