Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er ikke så mye valsing som skal til for at det går med 25mm spacere, men valser jeg noe mer nå, så drar eg hjulbuen utover og ødelegger profilen i hjulbuen, dette syns ikke jeg er noe pent. hadde vært helt perfekt med 22-23mm spacere da. har også 2 ødelagte hjul lagere forran, så disse må byttes snarlig også. er hele tida noe som må gjøres ja. snart eu kontroll også nå så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og da røyk dynamoen også..

fikk skrudd ut laderegulatoren i dag, og der er børstene helt utslitte. ny laderegulator koster på gs 2364,13kr! wtf? de vet og ta seg betalt i hvertfall. så fikk sjekke om de hadde på koed også da, der skulle de ha litt mindre, bare 1857,50. ikke noe røverkjøp her heller akkurat..

hadde ikke helt troa etter detta, men så sjekka jeg mekonomen også, der var det litt billigere med 530kr, + her får jeg også rabatter. satser på at ladinga funker når jeg får bytta denna i mårra da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke så mye valsing som skal til for at det går med 25mm spacere, men valser jeg noe mer nå, så drar eg hjulbuen utover og ødelegger profilen i hjulbuen, dette syns ikke jeg er noe pent. hadde vært helt perfekt med 22-23mm spacere da. har også 2 ødelagte hjul lagere forran, så disse må byttes snarlig også. er hele tida noe som må gjøres ja. snart eu kontroll også nå så

Hehe, jeg holder meg unna valsing :P Når skal den på EU? Tror du mye må byttes?

Får krysse fingrene for at bilen din fungerer i morgen da :)

Radiatoren min ligger på posten nå også, så skal hente den ut i morgen så får vi håpe det blir i orden i morgen så jeg kan kjøre litt i helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal til eu i oktober, må hvertfall ha nye hjul lagere forran, ellers tror jeg det er ok.

fikk den nye laderegulatoren i dag også, men den var selvsagt feil, så dro opp på mekonomen igjen, og den som passer kunne dem tidligest levere 24/12... yeah right.. noen som har en brukbar dynamo til salgs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke hatt tid enda, har fri i mårra, men fikk plutselig jobb intervju i mårra :D får se hva jeg rekker etter det. regner med og få hjul lagere forran i løpet av et par dager også, de skulle vel vært bytta for et par månder siden allerede, håper bare ikke spindla har tatt skader..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...