Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk for det

i dag bytta jeg også kjøleveske, hadde for en tid tilbake et uhell når jeg sjekka kjøleveskenivå og glemte i farta og skru fast "radiatorlokket" da spruta det ut litt og varmapparatet hadde ikke like bra effekt lenger, doh!

så med ny kjøleveske og en evighet med lufting så ble det varmt til slutt :P greit med litt varme i bilen når det kryper ned til -5 og deromkring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan luftet du da? Hevet fronten, åpna lufteskruene og bare holdt den på turtall til det ble varme i apparatet?? :) Spennende å høre da alle har forskjellige måter å gjøre det på :lol:

gjorde ikke noe spesielt, åpna den lufte skruen på termostat huset og lot bilen stå på tomgang med varmeapparatet på full guffe, så venta jeg bare til det kom vann i lufteskruen der, så gjorde jeg det samma med lufteskruen på radiatoren. og når det kommer vann der så anser jeg meg som ferdig, tar meg en kjøretur for og se , funker varmeapparatet fint da så er jeg ferdig. bilen sto på løftebukk, så den sto ikke noe høyere i front heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, nei jeg gjorde det på flat mark faktisk :P Gikk ca 2min

brukte litt mer enn 2 min, men jeg tappa radiatoren helt, da var den ikke like lett og fylle opp igjen, før jeg fant ut at jeg skulle fylle opp radiatoren også, men da gikk det fort :)

testa på takstativet også:

NikonBilder013_zpsdc1db15a.jpg

mørkt bilde, men bilen er så møkkete da jeg ikke syns det er noe særlig og vaske bil i 12 minus :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste plusset om dagen er at jeg er veldig fornøyd med de nye vinterfelga da :P har bestemt meg for at de skal bli svarte med hvit kant. håper og få begynt på framfelga nå til uka. må bare få vrengt av dekka på de og handla inn svart og hvit lakk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke ha dem helsorte? :)

fikk lyst på svarte felger med hvit kant ;) også er det fort gjort og lakke dem helsvarte om jeg ikke liker det da

Sønnen din som hjelpe til med måkinga :P?

jepp, det er er junior. vet ikke hvor mye han hjelper til, blir mest at han kaster tilbake det som allerede er måka vekk :P sånn at jeg må måke det vekk på nytt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...