Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er på jakt etter oransje blinklys til og ha forran (facelift), men finner ikke i GS sin katalog, noen som vet hvor det er greiest og få tak i disse? har kikka på ebay også men der finner jeg bare til den ene siden. men kikker innom der med jevne mellomrom, kansje det duker opp.

også vil jeg ha meg:

http://images.bimmers.no/files/2ul56231lv0t091f9x3u.jpg

hvilken årsmodeller var det jeg kunne bruke? opp til 98? går det ann og bruke nyere enn dette også med noe modifikasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag da jeg skulle lukke opp vindu skjedde det noe, når vindu kom nesten helt ned kod der et dunk, hørte noe ramle ned i døra og vindu begynte og gå opp igjen. så stoppa det 20cm før det kom helt opp og jeg måtte løfte det opp resten. så noe inni døra er ødelagt. sitter nå og leiter på gs sine sider for og finne vindus mekanisme. men klarer ikke finne det noe sted, noen som vet hvor det er og finne på gs sine siden? og noen som har opplevd noe lignende med vindu før? håper det er noe som er greit og fikse igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venstre dør forran dette skjedde med, men med de prisene der så skal jeg nok helle prøve og reparere før jeg bytter det ut. mye jobb og ta av dørtrekka? passer jo fint og få smurt opp dørmekanismen nå da i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av en eller annen grunn trodde jeg det var bak. kanskje fordi jeg hadde et lite problem med et vindu bak.

noen år siden jag tok av dørtrekka på E38. men tror jeg husker det likevel :P

det er bare en skrue inne i dørhåndtaket. så er det masse klips rundt langs kanten på dørtrekket. når alle de er løse må du ta tak på begge sider av dørtrekket og løfte rett opp. gjerne jokke litt frem og tilbake samtidig. det sittet i en liten plast sak som må løftes opp ca 2 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...