Tzunami Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Om det er likt som E39, noe jeg vil anta, så er det en skrue i luftekanalen også, så trekker du det utover på kanten, og tilslutt trekker det over låsepinnen, deretter koble fra kontakter;) ganske enkel jobb egentlig, men pass på klipsene rundt dørpanelet når du monterer igjen, de er bare å dunke på plass, men de MÅ passe i hullene sine ved første forsøk, hvis ikke blir de ødelagt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 fant denne til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Om det er likt som E39, noe jeg vil anta, så er det en skrue i luftekanalen også, så trekker du det utover på kanten, og tilslutt trekker det over låsepinnen, deretter koble fra kontakter;) ganske enkel jobb egentlig, men pass på klipsene rundt dørpanelet når du monterer igjen, de er bare å dunke på plass, men de MÅ passe i hullene sine ved første forsøk, hvis ikke blir de ødelagt;) ikke noen flere skruer enn i håndtaket. E38 har ikke luftakanalen ut i døra heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Sant det, da er det bare i håndtaket ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 videoen forklarte det veldig greit da får se hva jeg rekker i mårra, hvis det ikke blir like lang dag i mårra da, heldigvis blei vindu ståene i topp posisjon når jeg dytta det helt opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 lurer også på en annen ting, hvor er det folket her inne har handla alpina frontleppe? vet jeg har sagt jeg ikke vil ha denne før, men denna leppa har vokst på meg og vurderer veldig om jeg skal ha den nå.hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Carlovincriminals på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Koed skaffer orginal. Jeg hadde orginal på min og den passa rett på og tåler mye. Kopier i glassfiber må tilpasses litt. Og tåler mindre. Men de er billigere. Ser alpina leppa mi er vridd ca 180 grader her. Var like hel og kunne brukes igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Er koed's original? Den koster vel 4x den polske, men kunne godt tenkt meg en original. Får se hvor lenge kopien overlever. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Tror den er orginal ja. Ikke kjøpt den der. Men kjøpt andre alpina ting fra koed. Og det har kommet i alpina forpakninger med alpina tape rundt. 3812,50 på koed Schmiedmann har også Pris eksl. moms: NOK 4 843,00 Moms: (25%) NOK 1 210,75 I alt inkl. moms: NOK 6 053,75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 3800,- er ikke så ille om den er original da. $90 for kopien på e-bukta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Tror min var fra schmiedmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 på koed får jeg jo rabatter også, får vel vurdere litt. fant ikke delenummeret også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Om du søker i handlekurven på koed kan du søke på www16229 Da kommer alpina leppa opp. Er ikke 100% sikker på den er orginal. 95% sikker bare. Hehe. Hør med koed først om du skal ha orginal for å være helt sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Om du søker i handlekurven på koed kan du søke på www16229Da kommer alpina leppa opp. Er ikke 100% sikker på den er orginal. 95% sikker bare. Hehe. Hør med koed først om du skal ha orginal for å være helt sikker. Sjekka med Koed nå, så denne er så original som den får blitt Må bare sjekke hvor mye rabatt jeg har hos Koed, så satser vi på bestilling av denne etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå