Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

Om det er likt som E39, noe jeg vil anta, så er det en skrue i luftekanalen også, så trekker du det utover på kanten, og tilslutt trekker det over låsepinnen, deretter koble fra kontakter;) ganske enkel jobb egentlig, men pass på klipsene rundt dørpanelet når du monterer igjen, de er bare å dunke på plass, men de MÅ passe i hullene sine ved første forsøk, hvis ikke blir de ødelagt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om det er likt som E39, noe jeg vil anta, så er det en skrue i luftekanalen også, så trekker du det utover på kanten, og tilslutt trekker det over låsepinnen, deretter koble fra kontakter;) ganske enkel jobb egentlig, men pass på klipsene rundt dørpanelet når du monterer igjen, de er bare å dunke på plass, men de MÅ passe i hullene sine ved første forsøk, hvis ikke blir de ødelagt;)

ikke noen flere skruer enn i håndtaket. E38 har ikke luftakanalen ut i døra heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer også på en annen ting, hvor er det folket her inne har handla alpina frontleppe? vet jeg har sagt jeg ikke vil ha denne før, men denna leppa har vokst på meg og vurderer veldig om jeg skal ha den nå.hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koed skaffer orginal. Jeg hadde orginal på min og den passa rett på og tåler mye. Kopier i glassfiber må tilpasses litt. Og tåler mindre. Men de er billigere.

Ser alpina leppa mi er vridd ca 180 grader her. Var like hel og kunne brukes igjen.

4ygiuc0tesqxywja08qn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den er orginal ja. Ikke kjøpt den der. Men kjøpt andre alpina ting fra koed. Og det har kommet i alpina forpakninger med alpina tape rundt.

3812,50 på koed

Schmiedmann har også

Pris eksl. moms: NOK 4 843,00

Moms: (25%) NOK 1 210,75

I alt inkl. moms: NOK 6 053,75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du søker i handlekurven på koed kan du søke på www16229

Da kommer alpina leppa opp. Er ikke 100% sikker på den er orginal. 95% sikker bare. Hehe. Hør med koed først om du skal ha orginal for å være helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du søker i handlekurven på koed kan du søke på www16229

Da kommer alpina leppa opp. Er ikke 100% sikker på den er orginal. 95% sikker bare. Hehe. Hør med koed først om du skal ha orginal for å være helt sikker.

Sjekka med Koed nå, så denne er så original som den får blitt :) Må bare sjekke hvor mye rabatt jeg har hos Koed, så satser vi på bestilling av denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...