Spiff Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Har funnet ut at det er en slags transport voks de har på nye biler mår de blir transportert til utsalgs steder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Åja, det er ikke værre nei? Trodde alle biler fikk det jeg? :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Biler i tyskland får vist ofte ikke dette da de ikkke skal transporteres over store avstander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Da henger jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 #denfølelsen når man har ordna lån og alt av papirer er klart, man skal handle ny bil så ringer eiern og sier han ikke vil selge allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Seriøst, er det mulig??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 Det er jo hva man kaller useriøst vil jeg nå si.. har jo brukt tid på dette, andre biler jeg har kikka på som var interesante er blitt solgt også, er langt mellom de bila som er intresante.. har lyst og finne bil i tyskland nå, men det blir mye dyrere enn og handle bil i norge, er det noen som har bruker på mobile24.no som kunne sjekka alternativ utregning på en bil for meg? syns ikke det er verdt 490kr i månden for og kunne bruke kalkulatoren dems til dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Jaja, er vel bare å finne seg en annen ja Regner med du har sjekka Mobile.de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Mobile24.no er mobile.de får siden på norsk bare. Broren min skulle kjøpe bil langt nord i norge. Samboeren hans, mamma og jeg skulle bli med og hente den. Vi bestillte 4 flybiletter. Og avtalte med han at han henta oss på flyplassen med bilen. Lån var i boks. Og alle hadde ordnet seg fri fra jobb. Dagen før vi skulle dra kom det en sms. Der stod det bare "bilen er solgt" Broren min ringte og spurte hva han mente med det. Han fikk et bra tilbud som han slo til på sa han. Broren min ble forbanna og sa de hadde tatt opp lån på hus for og kjøpe bilen. Ordnet fri fra jobb og satt med 4 flybiletter det var for sent og få avbestillt. Sånn er det noen ganger sa faenskapet og la på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Fikk du 45? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 50 inkl reg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Ah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 nå er det bare og finne seg en e60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 ved import synes jeg du bør sjekke ut Drageland bil as tlf 90 62 60 20. Holder til i Hauge i Dalane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå