FredrikE24 Skrevet Mai 25, 2013 Skrevet Mai 25, 2013 Du har vel noen bunnpanner liggende regner jeg med Får du ned bunnpanna uten noe hæssel eller må du trylle?
Robkill Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Skrevet Mai 25, 2013 Jada, har noen på lur Må heve motoren litt slik at jeg får den forbi traversen, men det skal gå fint.
///MoePower Skrevet Mai 25, 2013 Skrevet Mai 25, 2013 Nå har det stått turbo i overskriften i over et år, er det ikke snart på tide at det blir turbo på den..?
Robkill Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Skrevet Mai 25, 2013 Prosjekt turbo! Jadajada.. den turbomotoren bør vel puttes i snart
Robkill Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Skrevet Juli 16, 2013 Da står bilen å venter på litt kos som den skal få i morgen ettermiddag!
///MoePower Skrevet Juli 20, 2013 Skrevet Juli 20, 2013 Sykt å blaute motorfestene så ut! Skal den virkelig bevege seg så mye? Har ikke kikket under panseret på noen av mine mens jeg har kjørt, hehe..
FredrikE24 Skrevet Juli 20, 2013 Skrevet Juli 20, 2013 Sykt å blaute motorfestene så ut!Skal den virkelig bevege seg så mye? Har ikke kikket under panseret på noen av mine mens jeg har kjørt, hehe.. Ikke unormalt det der Skal være såpass bløtt at ikke bilen detter fra hverandre hver gang man stopper motoren også.. At motoren også vrir seg er da også helt normalt med tanke på hva slags krefter som virker på motoren under påkjenningene som oppstår ved kjøring.
Robkill Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Skrevet Juli 21, 2013 Stabstag bak er neste ting på lista, sett bort fra bytte av motor
Robkill Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Skrevet Juli 22, 2013 liten video fra heatet hvor motoren fikk rådebank! Slet skikkelig med fusking, en sylinder som kutta samt fuelcut i svinga.. Det gjorde bilen temmelig rar å kjøre Farten ser også utrolig lav ut, men med tanke på at andregiret stopper på 125km\t så går det ikke såå sakte i virkeligheten http://youtu.be/KHNW6YfZ9dE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå