liffi Skrevet Oktober 29, 2010 Skrevet Oktober 29, 2010 Blir Morro dette! Blir mye Banekjøring til neste sessong;) Team Kilemo.
Robkill Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2010 Det er helt klart Leiv, kommer til å bruke noen timer på bane! Team Kilemo ja Slik står bilen nå, er ikke montert fjørovere bak enda!
rakett Skrevet Oktober 29, 2010 Skrevet Oktober 29, 2010 ahhh, nydelig nydelig Team door to door action neste år Hørte at en viss e34 og en e30 på tangenområdet er vraka, stemmer dette?
Robkill Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2010 ahhh, nydelig nydelig Team door to door action neste år Hørte at en viss e34 og en e30 på tangenområdet er vraka, stemmer dette? Det er litt nydelig ja!? Stemmer det, vrak begge to
spruddel Skrevet Oktober 29, 2010 Skrevet Oktober 29, 2010 Faen, har jo gått glipp av denne tråden til nå jeg Robert! Men blir jævlig morsomt når sladdeøsa er ferdig Har du fått i motoren siste uka? Så jo veldig bra ut! Hvordan gikk det med motorfestene?
Robkill Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2010 Motorfestene er som nye de nå! Blir morsomt ja, men er nok ikke helt din stil det havner på! rundetidskjøring blir det lite av.
spruddel Skrevet Oktober 30, 2010 Skrevet Oktober 30, 2010 Jeg er ikke noe spesielt glad i rundetidskjøring selv jeg. Er jo morsomt nok det også, men er morsomt å sladde, hadde jeg bare hatt redskaper til det.
Robkill Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Venter på en Sachs 765-trykkplate nå! så blir dyret satt sammen igjen Ligger også en bremsediff å godgjør seg, sammen med en short-shift! Ellers har jeg en 4.10sveisadiff liggende klar til å skru på i de tilfellene den trengs. http://i117.photobucket.com/albums/o49/ ... C_3487.jpg http://i117.photobucket.com/albums/o49/ ... C_3485.jpg Kanskje ikke voldsomt mye mer å hente på den vekta der, men klager ikke
///MoePower Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 Til sjuer å være så er ikke det så veldig tungt Kan bli bra lekebil dette også med stivere understell og skikkelig diffbrems. Ulempen med å hive ut alt inni/baki for å lette vekten er vel det at de har litt lett for å bli fremtung, men du kan jo f.eks flytte batteriet (som er helt fremst i motorommet) bak i bagasjerommet sammen med diverse andre greier. Reservehjulsbrønnen må jo funke bra som batterikasse etter litt modifisering, hehe
Robkill Skrevet November 9, 2010 Forfatter Skrevet November 9, 2010 Har tenkt litt på tanken å flytte batteriet baki, ellers er det litt av hvert i motorrommet som ikke er så veldig nødvendig til banebruk
Robkill Skrevet November 9, 2010 Forfatter Skrevet November 9, 2010 Bilen skal også flyttes til et lokale i nærheten så fort jeg har tid, så da er uteskruinga over!
HagenJR Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Tøft prosjekt Dette skal følges med på!! Hvor kjøpte du coilovers? Har letet lenge men finner ingenting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå