///MoePower Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Krever bilder av bilen med BBS fronten på!! Hah! Tulling, du kunne bare tatt en svipptur bortom http://i117.photobucket.com/albums/o49/ ... 170808.jpg Men det kunne ikke jeg og se hva jeg fikk maset meg til!
Robkill Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 Nermer seg Begynner å skje ting ja! Krever bilder av bilen med BBS fronten på!! Hah! Tulling, du kunne bare tatt en svipptur bortom http://i117.photobucket.com/albums/o49/ ... 170808.jpg Men det kunne ikke jeg og se hva jeg fikk maset meg til! Haha, nei.. det kunne du ikke
Robkill Skrevet April 22, 2011 Forfatter Skrevet April 22, 2011 Motoren begynner å bli klar nå! Men, i går natt begynte det brått å lekke av bunnpanna Har også tatt en liten sjau på lister rundt bilen, samt fått gjort en del for utseendes del i motorrommet
E30_Dale Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Meget rå E23 du har kunne godt tenkt meg en selv. Nice
Robkill Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Denne tråden hadde jeg helt glemt! Bilen ble satt sammen, dønn orginal Hadde bestilt time for EU så da var det greit å ha den i skikkelig stand. Det endte dessverre med motorhavari (igjen) etter en kort stund. Litt kroka ventiler denne gangen, samt at olja er blitt hvit (vann)
hermanoo90 Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Å fy så tøff den bled med de felgene og DEN BBS fronten, denne bilen MÅ du jobbe med, DU MÅÅ bli ferdig med den, og du MÅ poste flere bilder!!!!!!!!!!!!!!
Robkill Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 Å fy så tøff den bled med de felgene og DEN BBS fronten, denne bilen MÅ du jobbe med, DU MÅÅ bli ferdig med den, og du MÅ poste flere bilder!!!!!!!!!!!!!! Hehe, takk for det! Bilen er på ingen måte gitt opp, klarer nok aldri å selge den
joachim sørlie Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 ja, på tide at det skjer noe her syntes jeg
Robkill Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 Haha.. det skjer ikke i år! og heller ikke neste
Robkill Skrevet November 14, 2011 Forfatter Skrevet November 14, 2011 Haha.. det skjer ikke i år! og heller ikke neste Trekker tilbake dette Skal i forsvaret rett over nyttår! Da blir økonomi noe jeg må tenke på, 535i'n er relativ dyr med tanke på forsikring og e23'n er da en veteranbil... da skjønner dere lunta? E34'n blir avskilta, e23'n blir påskilta Den skal klare et år i Stavanger! Edit: Da forsvant min tidligere påstand om at denne har sett sin siste vinter, dog vil jeg tro den overlever en og annen tur etterfulgt av hyppig vasking èn vinter til i sitt liv.
Robkill Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Henta en m30b32 i går sammen med Fredrik (e24bimmer628csi ?), så da blir det fort fart på sakene igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå