Robkill Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Prøvekjørt på vinterføre, herlig å ratte gammal syvserie! MED diffbrems
Riberto Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 EU-godkjent Høres bra ut! Skal inn om ikke lenge min og
dunderdo Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Den motoren der hadde gått 205000km når du kjøpte den av meg Robkill. Han som hadde den før meg var overlege på nevrologisk-avd på sykehuset i Bodø. Han brukte bilen tur/retur spania flere ganger i året. Resten av tiden sto bilen stille. Jeg ser det står i serviceboka at det ble byttet olje hver 5000km , så den er godt vedlikeholdt
Robkill Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 Den motoren der hadde gått 205000km når du kjøpte den av meg Robkill.Han som hadde den før meg var overlege på nevrologisk-avd på sykehuset i Bodø. Han brukte bilen tur/retur spania flere ganger i året. Resten av tiden sto bilen stille. Jeg ser det står i serviceboka at det ble byttet olje hver 5000km , så den er godt vedlikeholdt Kjekt å høre! Den virker veldig fin forløpig hvertfall, maler pent på tomgang og synger pent på turtall! Den dønn orginale eksosen har en snerten liten resonans som jeg digger også Ellers ble mellomakselen sentrert og balansert i dag, i morgen blir det å sette på coiloversene
Robkill Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 Ut å ratte snart da !! Har ratta masse i kveld jeg!
joachim sørlie Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 da kommer du og ratter i morgen på gardermoen da
Robkill Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 da kommer du og ratter i morgen på gardermoen da Nei, det skjer ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå