Gå til innhold

Roberts E23 732i. prosjekt m30b32 Turbo!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hm, kan denne bilen bli en DIY tråd?

"Hvordan gjøre ting riktig, med en klassisk BMW!"

Hehe! :P

"Prosjekt bulkfjerning" starter når våren kommer tuslende! Så er det lov å håpe på at bilen får ny lakk i løpet av sommeren :)

BBS diskusjonen gidder jeg ikke å henge meg opp i, jeg liker den godt! Og det er i grunn ene og alene min ønsker som skal forme denne bilen.

Skrevet
Er planen rat ? :)

Bilen er hvertfall rå! :)

Hehe, er nok litt for nære "ratlook" nå allerede for meg! Skal småpusse litt iløpet av sommeren :)

Skistativet er i grunn noe jeg kun har latt være å ta av etter en skitur tidligere i vinter :wink:

Skrevet

Hehe, er nok litt for nære "ratlook" nå allerede for meg! Skal småpusse litt iløpet av sommeren :)

Skistativet er i grunn noe jeg kun har latt være å ta av etter en skitur tidligere i vinter :wink:

Hehe, okei :)

tenkte bare lav bil, uten lister på fangeren med skistativ og skeivt skilt(?) hehe :)

Skrevet

Hehe, okei :)

tenkte bare lav bil, uten lister på fangeren med skistativ og skeivt skilt(?) hehe :)

Jau :) Ser at den har ratstuket på vei! litt derfor jeg ikke helt har brydd meg i det siste heller.

Derimot, listene skal på, skistativet skulle egentlig av! Men det ble nyttig i dag også tydeligvis, Skiltet er bare latskap :P

http://i117.photobucket.com/albums/o49/ ... 172434.jpg

Skrevet
Eldre bilde eller fått fikset bulken foran? :)

Den er der den du :P Men er grovretta! og har tatt på et strøk med lakk så det ikke skal ruste.

Skrevet

Jada, den er i orden den! :)

Fredrik:

Svinghjulslageret tok kvelden, noe som da ødela veldig mye annet inni der.

Så noen turer til og fra Christoffersen & Bekken ble det før ting var på stell igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...