Robkill Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 Hm, kan denne bilen bli en DIY tråd? "Hvordan gjøre ting riktig, med en klassisk BMW!" Hehe! "Prosjekt bulkfjerning" starter når våren kommer tuslende! Så er det lov å håpe på at bilen får ny lakk i løpet av sommeren BBS diskusjonen gidder jeg ikke å henge meg opp i, jeg liker den godt! Og det er i grunn ene og alene min ønsker som skal forme denne bilen.
bmw-520i Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 hallo. hva sa bt når du kom med justerbart senkesett? eller hadde du det ikke på når du eu godkjente bilen.
Robkill Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 Bilen rulla på orginalunderstellet ved sist EU-godkjenning
Robkill Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Er planen rat ? Bilen er hvertfall rå! Hehe, er nok litt for nære "ratlook" nå allerede for meg! Skal småpusse litt iløpet av sommeren Skistativet er i grunn noe jeg kun har latt være å ta av etter en skitur tidligere i vinter
Vegah Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 Er planen rat ? Bilen er hvertfall rå! Hehe, er nok litt for nære "ratlook" nå allerede for meg! Skal småpusse litt iløpet av sommeren Skistativet er i grunn noe jeg kun har latt være å ta av etter en skitur tidligere i vinter Hehe, okei tenkte bare lav bil, uten lister på fangeren med skistativ og skeivt skilt(?) hehe
Robkill Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Er planen rat ? Bilen er hvertfall rå! Hehe, er nok litt for nære "ratlook" nå allerede for meg! Skal småpusse litt iløpet av sommeren Skistativet er i grunn noe jeg kun har latt være å ta av etter en skitur tidligere i vinter Hehe, okei tenkte bare lav bil, uten lister på fangeren med skistativ og skeivt skilt(?) hehe Jau Ser at den har ratstuket på vei! litt derfor jeg ikke helt har brydd meg i det siste heller. Derimot, listene skal på, skistativet skulle egentlig av! Men det ble nyttig i dag også tydeligvis, Skiltet er bare latskap http://i117.photobucket.com/albums/o49/ ... 172434.jpg
Robkill Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Eldre bilde eller fått fikset bulken foran? Den er der den du Men er grovretta! og har tatt på et strøk med lakk så det ikke skal ruste.
spruddel Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 Men hentet bilen idag og den er god som gull igjen?
Robkill Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Jada, den er i orden den! Fredrik: Svinghjulslageret tok kvelden, noe som da ødela veldig mye annet inni der. Så noen turer til og fra Christoffersen & Bekken ble det før ting var på stell igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå