Gå til innhold

Bilder & filmer / Show-off - Din bil!


316
 Share

Anbefalte innlegg

syntes moderatorene gjør en utmerket jobb jeg.. skulle vi hatt slike spirrevipper som deg hadde ting gått te helvete.. ;) fornøyd med ting som det er jeg..

ehmm, javel? når fikk JEG noe å si for min garasje/din bil-tråden?

Da er det vel bare å ha det slik at man ikke kan kommentere der, så blir vel sånne taterbarn som deg fornøgde :wink:

sier den inngrodde hasjis tullingen fra bingen :mrgreen: vist det er så uoversiktelig og moderatorene er så ille så kan du jo bare la vær og bruke forumet? hadde vært et 2x bedre sted uten deg her inne :mrgreen:

sa bare at det er muligheter for å gjøre det mer oversiktlig, noe galt i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Synes forumet er bra slik det er, vi har jo tulletråden som igrunn burde fungere til slikt som "lastebiler, bakkeløp, rally og annet tull...".

Ja, det kan også gå ann... Men da må det lages et regelverk, og det må følges...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad det ikke er en haug med underforumer som f.eks. på bilforumet. Det forumet orker jeg ikke være på da det er så jævelig rotete pluss all reklamen som svirrer rundt.

Hadde selv giddi og betalt for å vært med i detta forumet, men syns forumet burde være for "alle". Ser også for meg at det ikke ville blitt så mange nye medlemer. Men jeg ser jo den at forumet ville blitt mer seriøst osv.

Å ha virkelige navn som navn på forum fins det noen ufordeler med, blandt annet at kjeltringer lett kan se hvem som har verdifulle ting og lett kan finne ut hvor de bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha virkelige navn som navn på forum fins det noen ufordeler med, blandt annet at kjeltringer lett kan se hvem som har verdifulle ting og lett kan finne ut hvor de bor.

Ikke kom her og si at du er så naiv at du tror ingen kan finne ut hvem du er eller hva slags biler du kjører så lenge du gjemmer deg bak et nick?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha virkelige navn som navn på forum fins det noen ufordeler med, blandt annet at kjeltringer lett kan se hvem som har verdifulle ting og lett kan finne ut hvor de bor.

Ikke kom her og si at du er så naiv at du tror ingen kan finne ut hvem du her eller hva slags biler du kjører så lenge du gjemmer deg bak et nick?

Om man tror det, da er man passe naiv... Spiller mindre rolle om skiltnr er sensurert faktisk. Geografiske detaljer, for eks kjøpesenter i bakgrunn, fjell, bygninger, brygger eller lignende avslører hvor bilde er tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør det jo mye lettere vis man opprerer med fultnavn og skilt da smartingene

Ja, selvfølgelig. Men kriminelle har ingen problemer med å finne ut akkurat hva de vil... Hvem er det du kaller smart? Skriv korrekt norsk før du kaller andre "smarting" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør det jo mye lettere vis man opprerer med fultnavn og skilt da smartingene

Ja, selvfølgelig. Men kriminelle har ingen problemer med å finne ut akkurat hva de vil... Hvem er det du kaller smart? Skriv korrekt norsk før du kaller andre "smarting" :lol:

Må ikke tro at alle kriminelle , er så smarte :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør det jo mye lettere vis man opprerer med fultnavn og skilt da smartingene

Bra tenkt smartingen, men hvis man går inn for å finne det ut så er det null stress.

Jeg vet f.eks. navnet ditt samt. de to mopedene du eier + skiltnummer til Sierra'n, A6'n, 320'n C180'n, XT'n og 518i'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha virkelige navn som navn på forum fins det noen ufordeler med, blandt annet at kjeltringer lett kan se hvem som har verdifulle ting og lett kan finne ut hvor de bor.

Ikke kom her og si at du er så naiv at du tror ingen kan finne ut hvem du er eller hva slags biler du kjører så lenge du gjemmer deg bak et nick?

Jo, det er en stor forskjell å ha nick å være anonym. Er det noe jeg setter veldig høyt så er det anonymiteten. Når noen googler navnet mitt i google vil jeg ikke at det skal forbinde meg til noen brukere/nick på noe som helst forum. Og slik har jeg holdt en stram linje på. Og det gjelder ikke bare her på forumet. Man bør også tenke over at mange facebooksider man "liker" kommer opp når det søkes på navnet ditt. Som igjen kan gjøre det enkelt å spore deg opp. Et år i sikkerhetsbransjen fikk meg til å innse hvor vanvittig lett det er å misbruke andre om man virkelig går inn for det. Jeg vil være så anonym som mulig, å kun utgi info til de jeg selv ønsker. Prosjekttråder f.eks er en gullgruve for uvedkommende, med mindre man bruker hode og er kritisk til alt man legger ut. Et krav om fullt navn her hadde jeg simpelten bare skrevet falsk navn, eller kuttet ut forumet. Enkelt og greit. Tenk også over at dere skal antakelig 'leve' mange tiår til bak PCn og ALT dere har skrevet på disse årene vil fortsatt være lagret om 25 år. Det er noe å tenke på for de som vil forandre livene sine. Det tar bare et tastetrykk å bringe tilbake gamle problemer.

Nettavisene er inni en gullalder, tro meg... på deres bekostning!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ettersom VW/Audi forumet krever at du betaler for å komme inn på de fleste temaene så vil du ikke finne nevneverdig mye info om meg derifra. Det skal sies at du har noen gode poeng, men hvis man ville finne ut hvem brukeren bak nicket virkelig er så skal man nok ikke holde på lenge for å få det til.

Jeg vet f.eks hvor i Hedmark du kommer fra etter å ha lest på dette forumet, så da er veien kort for å finne ut hvem du i virkeligheten er.

Hver sin mening selvfølgelig - men jeg hadde ikke hatt noe imot å hatt navn som nick hvis forumet hadde vært lagt opp på samme måte som VW/Audi-forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...