Markus E30 Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 535 sparker litt bedre da men river i pengboka
Kennethe34 Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 Kan skrive under på at 535 sparker MYE bedre enn 520 Heller egentlig mot å flytte over shadowline og sportsskinn osv fra 520 å beholde denne Legger ved noe bilder fra bytte av vipperam og prøveskilt, som vanlig er det elendige bilder pga idioten (nordnes her på forumet) ikke var tilgjengelig med speilrefleksen sin :@ Flott utsikt ut stuevinduet, 520+535= elsk
Sheamus Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Det blir bra! men Jeg går for den rød mercedes som på bildet
tonyku Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Bor du på Monkey? No offencse ^^ Har en hel 520 viss du treng dela. 10 mil unna dæ
Kennethe34 Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 Hehe, bor på monkey aka kvaløya ja Sier du det, hvilket interiør og utvendig farge? er dører på førerside bulka/rusta og er interiøret skadefritt?
///MoePower Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Dører? Helt feil prioritering, få tak i turbo og bynn å bygg No har du jo rette motorn til det
Kennethe34 Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 Dører?Helt feil prioritering, få tak i turbo og bynn å bygg No har du jo rette motorn til det Hehe, joda er jo relativt lette å solide motora å montere turbo på Men skal man ha en turbo lekebil, så må man ha en bruksbil også.. har desverre ikke plass til å ha begge
tonyku Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Hehe, bor på monkey aka kvaløya ja Sier du det, hvilket interiør og utvendig farge? er dører på førerside bulka/rusta og er interiøret skadefritt? Grått stoff interiør mener jeg å huske med kapteinstoler. Er en stund siden jeg var å så inne i den. Kan ta noen bilder av den når jeg får den hjem. Utvendig farge er noe alla lysegråblå metallic. Alt skal være skadefritt å bra for rust. Veit passasjerdør forran mangler lister. Kommer en egen salgstråd til denne når jeg får den hjem
Kennethe34 Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 Bestillte meg ett sett sota baklykter fra parts and retards nettopp! Tror de blir å se bra ut på sort bil
Nordnes Skrevet November 19, 2010 Skrevet November 19, 2010 Bestillte meg ett sett sota baklykter fra parts and retards nettopp!Tror de blir å se bra ut på sort bil hah, har også nettopp bestilt meg Baklykter til min bil hos dem også! som er sota, fordi det passer på bra på sort bil!
Vegah Skrevet November 19, 2010 Skrevet November 19, 2010 Tror baklyktene blir bra på denne Hva med sorte DE lykter ?
Kennethe34 Skrevet November 19, 2010 Forfatter Skrevet November 19, 2010 Tror baklyktene blir bra på denne Hva med sorte DE lykter ? Det blir nok sorte DE med tiden ja Blir å kjøre sotede lykter rundtom pluss shadowline og sota vinduer og blodsenk
Kennethe34 Skrevet November 20, 2010 Forfatter Skrevet November 20, 2010 Da var understellsdelene fra koed kommet Blir skruing og prøveskilt torsdag og fredag
tonyku Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Da var understellsdelene fra koed kommet Blir skruing og prøveskilt torsdag og fredag Fått dine alt Har venta i snart 2 uke :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå