Gå til innhold

Gammel men god, E30 IX touring.


Kvasi
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 433
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Der har du meg! Kjørte forbi nå rundt 1 også, men følte ikke det var korrekt tidspunkt å bruke hornet på. :mrgreen:

Her om dagen var forresten i går. Rundt halv 4.

Åjo, hadde du hatt vinduet nede så vedder jeg på at du hadde hørt at jeg var våken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er etpar karer som mener at de skal kjøpe ixen, men det er jo den perfekte bilen og jeg har ikke engang vurdert å selge. Før nå..

Vet godt hva den har kostet, og sånn ca hva jeg skal ha for å se den kjøre herfra. Det betyr å gå fra kvass bensinmotor til litt nyere diesel og 2wd..

Should i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forandring fryder, men man må tenke seg godt om. Kommer man til å angre om en måned? Om et år? Hadde jeg hatt en bil som dette hadde jeg nok aldri solgt. Enkelt og greit fordi man ikke får tak i noe likt senere, når man begynner å savne den. Ville heller spart til en bil nr. 2 og passet godt på denne. :) Er slik jeg har tenkt om min E28. Jeg har vurdert enkelte tilbud jeg har fått, men har klart å styre meg. Så heldigvis står hun her fortsatt, selvom hun ikke er bruksbilen. Nydelig og tøff bil du har der. Ta vare på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke selg! Er jo ikke så mange e30 touringer rundt her, og hvertfall ikke ix touring ;) Men har du forresten montert den innsugstemp-giveren nå som du har datasprut? Er det et must?

Jepp, den er et must.

Her står min

DSC00020.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...