e30 tic Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 få i ngk bp7es nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Jepps, bpr7es. Motoren hørtes straks litt mer fornøyd ut, uten at jeg klarer å forklare det med troverdige teknologiske argumenter Men siden den gikk urent på lavt turtall sist jeg prøvde å blande etanol i bensinen gjorde jeg et nytt forsøk. Har 25% i tanken nå og det er ikke tvil om at det merkes. Spesielt på lavere turtall er det mye mer respons. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Plugger har enormt mye å si. Min går rufsete når den er kald,men skal forsøke å justere ned bensintrykkelt litt, den går alt for fett når den er kald. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Min går ikke rufsete når den er kald, men fett. Med afr på rundt 10 når jeg akkurat har startet, men den kommer seg stort sett med en gang jeg begynner å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Eg skal få i nytt fordelerlokk og pluggledninger, kan jo være det også, plx'en viser bare ned til 10 så går den over til rich, men det kommer seg når den blir varm men skal uansett prøve å magre den ut litt. Lukter jo bensin når den står å går på tomgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Bensin lukter jo godt. Ikke helt på høyde med eksos fra en totakter på mobilolje men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 Endelig kom vinteren Kostet 30 liter bensin i kveld men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Det e skummelt glatt idag snø med glattpolert is under Har du foresten sett den kræsja e30 facelife som står atme salten dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Det e skummelt glatt idag snø med glattpolert is underHar du foresten sett den kræsja e30 facelife som står atme salten dekk? Skikkelig, skikkelig artig.. Nei, det er jo rett borti høgget og jeg trenger ABS-hjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Faen så tøff med takstativ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 tøft stuk med takstativ ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Feit IX! Sikkert morsomt med IX turbo på glatta Sitter og dagdrømmer om det sjæl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Kan du å juster dieselpumpa på en Toyota Hilux? brorn min sin hilux skrik etter å bli litt oppjustert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Tøft med takstativ Bare å få på et par ski Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Kan du å juster dieselpumpa på en Toyota Hilux? brorn min sin hilux skrik etter å bli litt oppjustert Hmm, jeg monterte kompressor på dieselhiluxen min vet du. Så ja Men det har ikke noe for seg hvis det ikke er turbo på den.. Men bare ring ellerno så årner vi svartrøyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå