Jørgen Lie Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Ich liebe Das IX-mobile Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2011 Likern jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2011 Har du flere filmer, syns min var lit vanskelig å styre på glatta, men ser ut som din var litt vrien den også i ene svingen Dekkene har myye å si. Er så glatt i den svingen der at det går ikke å forklare det, så forhjulene sklei litt mer enn planlagt der ja Og så er det greit å huske at når man slipper gassen blir den veeldig understyrt pluselig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Har vært dårlig med updates i det siste! Noe nytt å fortelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 Mja, meste er jo på planlegningsstadiet enda. Men skal fyre igang en CNCfres til noen mill snart og fabrikere litt godis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 dette er en dritrå bil! touring, 4x4 OG turbo.. skikkelig uvanlig og tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Mja, meste er jo på planlegningsstadiet enda. Men skal fyre igang en CNCfres til noen mill snart og fabrikere litt godis Kult. Husk å dele det med åss når det begynner å skje ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Jeg fikk brå lyst på Touring jeg, når jeg ser denna! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 dette er en dritrå bil! touring, 4x4 OG turbo.. skikkelig uvanlig og tøft Ja, skal det være E30 så må det være IX, touring og turbo så klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Jeg har jo vanligvis ikke tålmodighet til pirkarbeid men i dag har jeg faktisk frest ut de originale diskantene og montert nytt frontsett, og ble fornøyd med resultatet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Hvor stor er høytallerene framme? Jeg har ikke de der så må få tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Mellomtonene? 5.25" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Ja. Di der nede på siden av døra. takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Så meget bra ut er alt Focal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Så meget bra ut er alt Focal? Ikke sikkert jeg er like fornøyd i mårra i skikkelig dagslys men.. Frontsettet er Focal ja, JL audio sub og Helix forsterker men de har jeg jo hatt lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå