Kvasi Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Ble så lei av errorkoder på den gamle Pioneeren i dag at det ble ny Sonyspiller. Myye bedre lyd på kjøpet er ikke dumt. Ble feiret med sjeising på isbane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Lånte bort bilen en runde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Lånte bort bilen en runde: Rart å tenke helt omvendt fra det man er vant til, men gikk helt OK vil jeg påstå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Lånte bort bilen en runde: Rart å tenke helt omvendt fra det man er vant til, men gikk helt OK vil jeg påstå Jada, helt klart. Tar en stund å venne seg til at det drar i alle hjørnene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Så skøy ut blir det noe mer kjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Så skøy ut ja! tenker det blir prøvetur med min den 15. februar, skal sette den inn i en garasje da. Hadde vært kult med 2 stk e30 turbo touringer på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Så skøy ut ja! tenker det blir prøvetur med min den 15. februar, skal sette den inn i en garasje da. Hadde vært kult med 2 stk e30 turbo touringer på banen Hmm.. I følge kalenderen er det en onsdag. Minn meg på det dagen før så blir jeg med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Neimen, hva er detta fornoe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Bensinpumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Bensinpumpe Mja, var skikkelig nært altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Kjøpt fra DIYautotune ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Kjøpt fra DIYautotune ? Spørs om ikke du er inne på noe her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Bensinpumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå