MikaelR Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Ny ecu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 skal du ha den på rulle/dynapack nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 skal du ha den på rulle/dynapack nå da? Mja, blir vel landeveisjustering først og fremst iallefall. Vet ikke om det er verdt å koste på den 10-15 tusen i mapping til mitt bruk heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Bensinpumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Så skøy ut ja! tenker det blir prøvetur med min den 15. februar, skal sette den inn i en garasje da. Hadde vært kult med 2 stk e30 turbo touringer på banen Hmm.. I følge kalenderen er det en onsdag. Minn meg på det dagen før så blir jeg med.. Skal minne deg på det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 skal du ha den på rulle/dynapack nå da? Mja, blir vel landeveisjustering først og fremst iallefall. Vet ikke om det er verdt å koste på den 10-15 tusen i mapping til mitt bruk heller. Blir nok det med min også denne gangen, men alltid morro med en tur i dynapacken, men uansett hadde jeg to turer i dynapack for justering for mindre kroner enn det du nevner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 skal du ha den på rulle/dynapack nå da? Mja, blir vel landeveisjustering først og fremst iallefall. Vet ikke om det er verdt å koste på den 10-15 tusen i mapping til mitt bruk heller. Blir nok det med min også denne gangen, men alltid morro med en tur i dynapacken, men uansett hadde jeg to turer i dynapack for justering for mindre kroner enn det du nevner Jeg må kjøre 70 mil for å finne rulle, og så er det visst en god del dyrere med 4wd enn ellers. Står i garasjen og monterer nå, og det er like før prøvestart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Etter erfaring så er rulle unødvendig med mindre du skal jage ut de siste HK. Mapper kun fullgass etter erfaring! Får til mye bra ved bare og kjøre rundt å surre.. Bilen min som hadde vært på dyno skulle man tro at et barn hadde justert opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Etter erfaring så er rulle unødvendig med mindre du skal jage ut de siste HK. Mapper kun fullgass etter erfaring! Får til mye bra ved bare og kjøre rundt å surre.. Bilen min som hadde vært på dyno skulle man tro at et barn hadde justert opp Bare full gass? Hehe. Eneste han klaget på som har tatt min er at det er vanskelig å justere lav last i dynapack, så derfor tok vi en cruise tur langs vei til slutt bare for å kontrollere å ta noen små just. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Målet mitt er ikke å få insane bremsepapirer å poste på nett eller å vinne pokaler på banetreff, så om det bor noen hester ekstra i en tur på dynapacken er det ikke såå interessant. Poenget med sprutet er først og fremst å ha kontroll på det som skjer og vite at alt funker høvelig optimalt, og så er jeg ganske så sikker på å få ned forbruket endel.. Status når jeg lukka garasjen nettop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Ingen probl å modifisere spjeldhuset når man har godt verktøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Etter erfaring så er rulle unødvendig med mindre du skal jage ut de siste HK. Mapper kun fullgass etter erfaring! Får til mye bra ved bare og kjøre rundt å surre.. Bilen min som hadde vært på dyno skulle man tro at et barn hadde justert opp Bare full gass? Hehe. Eneste han klaget på som har tatt min er at det er vanskelig å justere lav last i dynapack, så derfor tok vi en cruise tur langs vei til slutt bare for å kontrollere å ta noen små just. Ja, flere som satt på med bilen før jeg fikk dratt med meg anders kristiansen en tur langs veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Har du bilder av is'en azeton? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Har du bilder av is'en azeton? Kan få et bilde av is av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Tempsensor på plass. Sleit litt med tps under der, må stå 45 grader vridd i forhold til original viste det seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå