Gå til innhold

Gammel men god, E30 IX touring.


Kvasi
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 433
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal du ha den på rulle/dynapack nå da?

Mja, blir vel landeveisjustering først og fremst iallefall. Vet ikke om det er verdt å koste på den 10-15 tusen i mapping til mitt bruk heller.

Blir nok det med min også denne gangen, men alltid morro med en tur i dynapacken, men uansett hadde jeg to turer i dynapack for justering for mindre kroner enn det du nevner :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ha den på rulle/dynapack nå da?

Mja, blir vel landeveisjustering først og fremst iallefall. Vet ikke om det er verdt å koste på den 10-15 tusen i mapping til mitt bruk heller.

Blir nok det med min også denne gangen, men alltid morro med en tur i dynapacken, men uansett hadde jeg to turer i dynapack for justering for mindre kroner enn det du nevner :roll:

Jeg må kjøre 70 mil for å finne rulle, og så er det visst en god del dyrere med 4wd enn ellers.

Står i garasjen og monterer nå, og det er like før prøvestart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter erfaring så er rulle unødvendig med mindre du skal jage ut de siste HK. Mapper kun fullgass etter erfaring! Får til mye bra ved bare og kjøre rundt å surre.. Bilen min som hadde vært på dyno skulle man tro at et barn hadde justert opp :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter erfaring så er rulle unødvendig med mindre du skal jage ut de siste HK. Mapper kun fullgass etter erfaring! Får til mye bra ved bare og kjøre rundt å surre.. Bilen min som hadde vært på dyno skulle man tro at et barn hadde justert opp :lol:

Bare full gass? Hehe.

Eneste han klaget på som har tatt min er at det er vanskelig å justere lav last i dynapack, så derfor tok vi en cruise tur langs vei til slutt bare for å kontrollere å ta noen små just.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet mitt er ikke å få insane bremsepapirer å poste på nett eller å vinne pokaler på banetreff, så om det bor noen hester ekstra i en tur på dynapacken er det ikke såå interessant.

Poenget med sprutet er først og fremst å ha kontroll på det som skjer og vite at alt funker høvelig optimalt, og så er jeg ganske så sikker på å få ned forbruket endel..

Status når jeg lukka garasjen nettop

IMG_1311.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter erfaring så er rulle unødvendig med mindre du skal jage ut de siste HK. Mapper kun fullgass etter erfaring! Får til mye bra ved bare og kjøre rundt å surre.. Bilen min som hadde vært på dyno skulle man tro at et barn hadde justert opp :lol:

Bare full gass? Hehe.

Eneste han klaget på som har tatt min er at det er vanskelig å justere lav last i dynapack, så derfor tok vi en cruise tur langs vei til slutt bare for å kontrollere å ta noen små just.

Ja, flere som satt på med bilen før jeg fikk dratt med meg anders kristiansen en tur langs veien :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...