Gå til innhold

Gammel men god, E30 IX touring.


Kvasi
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 433
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mja, de gutta her som har gjort dette før påstår at det er lurt. Jeg har egentlig ikke så mye peiling på sånt og gjør som jeg får beskjed om?

Argumenter for/mot?

Men hvordan blir det hvis man fjerner den? Justerer du bare tomgangen med sprutet da? Tror min har tatt kveld, for den durer hele tiden, den er skikkelig tongstartet og går ikke på tomgang :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja, de gutta her som har gjort dette før påstår at det er lurt. Jeg har egentlig ikke så mye peiling på sånt og gjør som jeg får beskjed om?

Argumenter for/mot?

Men hvordan blir det hvis man fjerner den? Justerer du bare tomgangen med sprutet da? Tror min har tatt kveld, for den durer hele tiden, den er skikkelig tongstartet og går ikke på tomgang :(

Du kan justere det slik at den går på gass spjeldet bare, jeg kjørte slik på den forrige motoren min, det går fint, men slik som han her så skal bruke bilen året rundt så er det helt klart en fordel å ha det som orginalt.

Orginalt er spjeldet stengt på tomgang og regulatoren tar seg av resten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det closed loop som skal settes i sprutet med denne tomgangsregulatoren ja? Sliter litt med å finne ut hvorfor den av og til "henger på gassen" når jeg feks får rødt i et kryss og trør inn clutchen.

Og når jeg starter varm motor pleier den å dra på med ca 3000 rpm, for så å "jukke" seg ned til normal tomgang. Skjer aldri når den er kald.

kjør debatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...