Kvasi Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Den bakviskeren din var fin Trodde nesten ikke det var sant når jeg så inni der.. Dårlig konstruksjon, og det er visst på samme viset på flere bmwer mener jeg å ha lest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Først og fremst så blir det myye enklere å bytte hjul, og så hadde jeg dårlige gjenger en plass som jeg fikk fiksa samtidig. Ah Dyrt? Inkl muttrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Først og fremst så blir det myye enklere å bytte hjul, og så hadde jeg dårlige gjenger en plass som jeg fikk fiksa samtidig. Ah Dyrt? Inkl muttrer Husker ikke helt hva jeg betalte, 500 og noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Først og fremst så blir det myye enklere å bytte hjul, og så hadde jeg dårlige gjenger en plass som jeg fikk fiksa samtidig. Ah Dyrt? Inkl muttrer Husker ikke helt hva jeg betalte, 500 og noe. Hmm.. det va jo ikke så dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 veiledende ligger vel ca her http://www.mamut.net/controls/shop/shop ... 61&gid=467 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Tøft Skal vurderes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Synes du skal ta noen bilder av e30'n min og, for synes du begynner å bli dreven Men har prøvd å nå deg på telefon angående lyktene og har ikke fått noe svar. Skal du ha dem eller? Har virkelig behov for det fordelerlokket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 Fått noen nye sår på hendene i dag, og gudene må vite hvordan jeg skal få detta sammen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 Synes du skal ta noen bilder av e30'n min og, for synes du begynner å bli dreven Men har prøvd å nå deg på telefon angående lyktene og har ikke fått noe svar. Skal du ha dem eller? Har virkelig behov for det fordelerlokket Kan ikke kvitte meg med det før han som skal hjelpe meg har mulighet til å delta, vært så mye telefoner og vas de siste dagene at jeg har glemt å svare deg.. :/ Men du kan fremdeles få cash for de lyktene hvis du blir lei av å vente på at lokket mitt blir til overs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Helt i orden. Har fått tak i fordelerlokk men du kan få kjøpe de lyktene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Nye dyser på plass, kortere enn originalt så måtte trikse litt. Nye vs gamle Testslipte litt Kutta ivei, og lagde nye hull lengre ned men de er ikke på bilde Dreia aludingser, avstandsstykke mellom rail og innsug Og vips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå