martinwenberg Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Hvor mange tuborg skulle du ha for dysene dine sa du? Ble fint det der forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 hehe, 600 og de lyktene så er dysene dine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 haha, ja får se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Man treffer jo vanligvis kvist Tenk nytt, brett opp ermene og lag forlengere til dysene Ble seende sånn ut I railen Og på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Kjekt å ta tilgang til dreiebenk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Så godt som full tank spylerveske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Jeg har sånne liggenes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Jeg har sånne liggenes Mulig vi kommer til å snakkes om de.. Jeg drikker øl og gøtser, 15 min i steikovnen på 100 grader så løsner limet så skal se om jeg får disse på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Hehe Men det er jo tilbud på GS nå da. Ikke så dumt med nye lykter heller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Hehe Men det er jo tilbud på GS nå da. Ikke så dumt med nye lykter heller ? Får de nye til halvparten av prisen GS kan by på, men selvgjort er velgjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Tenker det blir gode greier med nye glass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Mens vi venter på lykter, det snør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå