MikaelR Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Vi har alle årstidan på en dag hær oppi nord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 knall, denna likte eg, kult att 4wd er i drift enda , får du lagt den ut noe på tørt eller?, eller er org ix driverk litt spinkelt til sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Takk for det Kjøpte den pga at det er 4wd så da kobler jeg det ikke ut, pluss at man ødelegger ikke en bil det er produsert knapt 5000 av på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 God innstilling, ic drivlinja må være:), kjører du på org innmat eller? Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Jepps, ser ut som smidde deler er oppskrytt og bortkasta penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 mye lader du da?, og har du annen topppakning?, mange hk ca? har bytta veivlager rådelager stempel fjærer osv på min b25 nå, så lurer veldig på turbo:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Har MLS pakning, og ingen anelse om hk. Sikkert ikke så mange Turbo er gøy, men myye dyrere enn man ser for seg til å begynne med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Kjempespennende oppdatering, nye blinklys Og ja ICen skal flyttes, men den er effektiv som den står frem til jeg orker å sveise alurør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Is Eller Rieger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Is!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Is!! Da tenker vi likt. Men det er et dilemma på gang, IS ser bra ut forfra men Rieger fra siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Eg har hatt begge deler på den kvite min, tok av Infinityen for det ble for lavt her med skogsveiene vi har, satt på IS nå, kan legge ut noen bilder så du ser forskjellen? Kan også selge deg infinityleppen med sort "cat killer" leppe relativt rimelig, det er nytt og kun lakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Stem før Rieger.. så blir bilen litt lavere i front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Eg har hatt begge deler på den kvite min, tok av Infinityen for det ble for lavt her med skogsveiene vi har, satt på IS nå, kan legge ut noen bilder så du ser forskjellen?Kan også selge deg infinityleppen med sort "cat killer" leppe relativt rimelig, det er nytt og kun lakkert. Ja bilder hadde faktisk vært saker Vil ikke at fronten skal være så mye lavere enn resten av bilen, det ser ikke bra ut fra siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Langlysene fikk en lys ring ytterst når jeg bytta glass nettop siden jeg ikke hadde sort lim allikevel viste det seg. Ble en runde i steikovnen i dag og sort lim, så nå ser det ikke ut som jeg har angleeyes lengre Og når jeg først holdt på med lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå