Kvasi Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Endelig, ny DP og eksos på plass. Ikke plagdes i mer enn tre (3!) dager med faenskapet.. Og V-bånd klemmer er altså den værste dritten jeg har vært borti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Kjempeinterresant bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Jeg får ikke noe mindre lyst på en ix turbo når du legger ut slike bilder da! Fy deg Deilig bil du har der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Syns det er en genial bil selv, praktisk, passe anonym og litt morsom på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=PRr1ArpeJu4&feature=plcp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Nice.. har en kompis som har gopro camra.. så vis du vil kan vi ta en dag å film begge e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Den filmen der minnet meg om en slik gammel E30-reklame av en eller annen grunn! Ikke kvaliteten på filmen akkurat, men å kjøre rundt sånn helt normalt Morsomt! Herlig lyd også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Grom lyd og fikk lyst på IX jeg å nå lo godt når kamera veltet på slutten der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Morro med litt film også isteden for bare bilder, grom lyd! Lo også litt ja når kameraet veltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 Kanskje ikke helt heldig at speilrefleksen velter sånn men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 Nice.. har en kompis som har gopro camra.. så vis du vil kan vi ta en dag å film begge e30 Jeg også, har bare ikke giddet å organisere ennå. Kamera og stativet lå i bilen så jeg fant ut at jeg skulle prøve, og så bra funka det altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Hvor kjøpte du olje-in slangen til turboen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Hvor kjøpte du olje-in slangen til turboen? Den pressa jeg selv. Hvis du mener oljetrykk til turboen.. Tools lager på bestilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 ahaa okei, får dra innom ico på fauske å få en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå