Kvasi Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Hmmm. Hvor har du slangen som går til toppdekselet da? Blinda hullet på toppdekselet eller? Å hvor kan jeg få tak i en slik sensor? Kanke ha veivhusventilasjonen på innsugssiden nei, da kjører du turbotrykk på begge sider av stemplene.. Den kjører du enten ut i fri luft eller en catchtank. Vet kimmit har sensor, og sikkert alle som selger trimmeting. Og jeg går ut fra at du kan finne på skroten også men på hvilke biler har jeg ikke anelse. Men forholdsvis nye iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Hmmm. Hvor har du slangen som går til toppdekselet da? Blinda hullet på toppdekselet eller? Å hvor kan jeg få tak i en slik sensor? Kanke ha veivhusventilasjonen på innsugssiden nei, da kjører du turbotrykk på begge sider av stemplene.. Den kjører du enten ut i fri luft eller en catchtank. Vet kimmit har sensor, og sikkert alle som selger trimmeting. Og jeg går ut fra at du kan finne på skroten også men på hvilke biler har jeg ikke anelse. Men forholdsvis nye iallefall.. Okei, legger opp slangen sånn at den går i fri luft da, så får jeg finne en sensor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Vet jeg blir å savne den om den flytter, og hver eneste dag på vinteren. Men, den er også såpass gøy at det går lett over 4000 i mnd på bensin. Kult å ta folk i aksen men et lyskryss vises godt på tankmåleren.. Og siden han ene karen som har lyst på den er på bimmers, nytt bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Jeg lover deg at når bilen din er solgt, så angrer du med en gang stemmer for å ikke selge, å heller ikke gasse på så mye slik at det blir mye i bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Enten prøver noen å fortelle meg noe, eller så blir jeg satt på prøve om dagen. Var innom ei sjappe i dag hvor det sto en ny kar jeg ikke har sett før, kom ikke frem til disken engang før han spurte om det var en ix. Og så lurte han om den var til salgs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 snadder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Helt sykt rått med svart på svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Helt sykt rått med svart på svart Syns sjøl den er litt grom, fort gjort at det blir harry men tror jeg har manøvrert utenom.. Det skjer at folk stopper og peker men jeg har jo aldri sett den komme rullende, så får gå ut fra at det ikke er pga de syns det ser ut som en haug skrapmetall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Helt sykt rått med svart på svart Syns sjøl den er litt grom, fort gjort at det blir harry men tror jeg har manøvrert utenom.. Det skjer at folk stopper og peker men jeg har jo aldri sett den komme rullende, så får gå ut fra at det ikke er pga de syns det ser ut som en haug skrapmetall.. Å der har du en stor grunn for å beholde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Helt sykt rått med svart på svart Syns sjøl den er litt grom, fort gjort at det blir harry men tror jeg har manøvrert utenom.. Det skjer at folk stopper og peker men jeg har jo aldri sett den komme rullende, så får gå ut fra at det ikke er pga de syns det ser ut som en haug skrapmetall.. Å der har du en stor grunn for å beholde den Jepp, den samme som du selv fant for ikke så lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Stemmer Behold bilen du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Ja du må ikke selge denne, synes dette er en clean og fin bil, synes også du har klart å styre unna harry tingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå