Kvasi Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Den betalte han akkurat hva han ville for, siden jeg sendte den i posten å sa han skulle se den før han evt ga meg noe mere enn betaling for post-apenes gang Ikke direkte lurt å la kjøper bestemme prisen vettu, blir gjerne billig da Dæven jeg sleit med å få på plass de ytterste skruene, sier ingenting på at du sannsynligvis var litt irritert når den ble demontert.. Crappy pic coming up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Og etpar fra i dag, og i dagslys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Ble tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Grom den nye leppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Ble vel slutt på å leke i dypsnøen nå, men syns det så bedre ut enn jeg fryktet. Og det er jo bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Så fint ut det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Blir brøyting i vinter? må nesten monter den gamle når snø kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Og den andre firehjulstrekkeren som står å lurer bak huset her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeedBMW Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Utrolig fin bil! Har en 1993 e30 Touring, men jeg sliter med rust! Gjør ikke du det når den vinterkjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Utrolig fin bil! Har en 1993 e30 Touring, men jeg sliter med rust! Gjør ikke du det når den vinterkjøres? Takk for det. Joda, byttet begge fordørene i fjor og skal straks bytte en forskjerm og sveise litt i en hjulbue bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Apropos rust, finn en feil. 2 vintre gammel fjær fra Lowtec. Satans salting altså.. Original til venstre, ny på tur inn og klassikern fra Lowtec. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Tror du det er slik med fjører fra alle merker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Tror du det er slik med fjører fra alle merker? Siden den originale overlevde fra 1989 til 2010 tror jeg egentlig ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Fikk et svært generøst tilbud om bytte i dag: du e ikke interisert i å bytt mot en 1990 calibra? 2L 16v går godt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Fikk et svært generøst tilbud om bytte i dag:du e ikke interisert i å bytt mot en 1990 calibra? 2L 16v går godt... Slå til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå