|Ole| Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Lmm sender vel signal til hjernen? Jepps. Men det gjør jo lamdaen også.. Lmm på innsug og lambda etter manifold... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Det hender at jeg skrur litt på bilene til kompiser også, og dagens status er: Den ene eksosventilen er ikke helt i form og skovlene i eksoshuset har fått litt bank.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Det hender at jeg skrur litt på bilene til kompiser også, og dagens status er: Den ene eksosventilen er ikke helt i form og skovlene i eksoshuset har fått litt bank.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 Fremskritt i dag, stereoen er koblet opp og testet. Funker over all forventning, og det er jo bra Skal ned i reservehjulsbrønnen og alt blir usynlig. Og så dukket det opp noen sånne i 17" Tror ikke det blir feil på diamantsvart bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 Ble merkbar forskjell med en sånn i fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 Eit tips er jo å lakkere cooler og rør svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 De er svarte, studer det nederste bildet. Jeg er "motstander av bling" og har alltid sånt svart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 De er svarte, studer det nederste bildet. Jeg er "motstander av bling" og har alltid sånt svart.. Einig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 Solgt til fordel for IXen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsern6 Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Solgt til fordel for IXen Tøft:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Det blir nok en rask vinterbil! Hvordan går det med sprut til bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 Det blir nok en rask vinterbil! Hvordan går det med sprut til bilen? God forskjell med cooleren. Mer moment på bunn og bedre respons, men jeg har fremdeles for lita bensinpumpe. Min har pumpa i tanken og jeg fikk den som skal være utenfor når jeg bestilte, så jeg har fremdeles ikke det trykket jeg skal ha etter ca 5000 rpm. Men dæven bilen er morsom allerede.. Blir vel bestilt deler til å bygge MS om ikke så lenge. Kom en Innovatelambda i posten i dag så den skal på plass og få sjekket tilstanden som den er først og fremst, er ikke ekstra rik for tiden så.. :/ Den har vært hos ES to ganger så jeg vil tro at blandinga er relativt grei. Snakket med Egil før jeg monterte cooleren, han husket faktisk bilen og mente at det den ikke kom til å gå magert og det bare var å montere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Vet om en kar som lager slike MS-bokser for rundt 4500,- om du er intressert Se og få lagt opp noe mer helhetsbilder av ixn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 En kamerat kjørte en runde IX i kveld, og jeg benyttet sjansen til å filme litt. Han er dessverre redd for lappen og tør ikke å dra på så mye.. :/ http://s962.photobucket.com/albums/ae10 ... I_9723.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Vet om en kar som lager slike MS-bokser for rundt 4500,- om du er intressert Se og få lagt opp noe mer helhetsbilder av ixn? har en deal på halvprten ca, altså kjøpe deler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå