MikaelR Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Rå fin E30 syns jeg har sett denne i gata i bodø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Rå fin E30 syns jeg har sett denne i gata i bodø? Da tar du ikke feil. Ser ikke ille ut din heller for tiden .. Og takk for det forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Kan se om jeg finner noen bedre bilder i morgen, hvis ikke kan jeg ta noen når jeg kommer meg hjem fra sjøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Veldig fin E30 Men trenger kanskje litt senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Veldig fin E30 Men trenger kanskje litt senk? Mja Det er jo først og fremst en bruksbil, og i tillegg tåler ikke IXen mer senk enn dette. Stikkakslingene foran får ugunstig vinkel og begynner å ete forhjulslagre. Og hvor gøy er det å bytte sånne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Åjja jaa sjønner tviler på at det er så gøy, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Åjja jaa sjønner tviler på at det er så gøy, hehe Eneste minuset jeg kommer på hvis du sammenligner IX og bakhjulstrekkern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Finnes jo ikke shabby denne, rå feit Ca hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Finnes jo ikke shabby denne, rå feit Ca hk? Er vel en 173 ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Et nytt et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Åjja jaa sjønner tviler på at det er så gøy, hehe Eneste minuset jeg kommer på hvis du sammenligner IX og bakhjulstrekkern. Men jeg har enda ikke blitt frakjørt på hverken vinter eller sommerføre så firehjulstrekk er slett ikke dumt Er ikke dumt med firehjulstrekk nei! Har lyst på en selv Hvor kjøpte du lyktene dine forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Lyktene sto på når jeg kjøpte den. En av mange ting som ikke sto i annonsen og ble en positiv overraskelse når jeg reiste og henta den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 åjja , ja det sjønner jeg godt! Skal skaffe Sorte DE til min snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå