Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. har en e39 1996 model. lurte på om alle e39 er utstyrt med speilvarme? dette går på kursen til bakrutevarmen? for den fungerer, men vannet,dugget blir ikke borte på speilene.

hadde vært kjekt å hatt til vinteren. mats

Skrevet

Har ikke peil på om det er standard, men ville nesten tro det, men den er kun styrt av ute temp, og vil om jeg minnes rett, kobles automatisk inn ved 5 grader og kaldere.

Altså ingen mulighet til og slå den av/på selv.

Skrevet

Her er tekst fra WDS og utifra det tror jeg at alle e39 har varme i speil som standard.

Mirror heating is controlled by the peripheral modules in the doors. The heating function is active as of terminal 15 (ignition lock position 2). The activation time is dependent on the outside temperature.

The general module receives the outside temperature from the IKE via the K-bus and determines a cycle time for heating operation. This time is transferred to the peripheral modules where it is carried out. Heating is no longer active at an outside temperature greater than 25 oC and it is switched on permanently at a temperature lower than -10 oC.

Skrevet

alle norske biler har dette som standard mener jeg. samme med varme i låsen på døra og nederst på frontruta, og spylerdysene om jeg ikke tar helt feil.

Skrevet

Noe mulighet for å sjekke om man har varme i speilene?

Har tysk importert bil, men er varme i spylerdysene hvertfall. Men usikker om det er i speilene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...