Øyvind L. Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 FTE; Den E30en din er sykt rå.. Utrolig tøff farge og de felgene passer 110% på den bilen.. Hva heter den fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Står på skiltet hans Edit: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Utrolig blank E30`n din! Mange lag klarlakk eller noe?? Har du flere bilder av eksos setup`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Øyvind.L: Hjertelig takk Er som Markus E30 siterer, Marrakesch Braun fargen heter. S.Gunstad: Takker så meget Den har fått noen lag med klarlakk ja, samme type brukt på Mercedes sine dyre modeller ifølge lakkerer. Har ingen spesielle bilder av eksosen egentlig, men den er original fram til bakpotte som er av G Power fabrikat. Satt på bilen ved kjøp. Eksostutene er enkelt og greit to stk 3" buede enderør fra Torshov Bilrekvisita Polerte sådan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Jeg skal bortover på showet i dag å gleder meg virkelig Men er det mange biler som har pakket sammen i dag? Håpte virkelig jeg fikk se din i dag jeg FTE. For den Marrakesch fargen der ser jo BRUTAL ut på en E30 ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Ingen fare, ingen får pakke sammen før messa stenger kl 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Åååja, trodde du skrev tidligere at du pakket sammen i går jeg JEEEESSS ;O da stikker jeg bortover med engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Åååja, trodde du skrev tidligere at du pakket sammen i går jeg JEEEESSS ;O da stikker jeg bortover med engang Hehe, var bare at jeg pakket kamera og jakken og sånn. Bilen står der fortsatt God tur, myye gromt å se der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_P Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 noen som vet hvem det er sin bil og om det finnes noen prosjektetråd noe sted på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Navnet på eieren står på plaketten ved siden av bilen på det siste bildet Er en svensk M3, mulig det er noen prosjekttråder på noen svenske nettsider? edit: Flere bilder! Automote felg: Granada med V8 twinturbo: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 ikke noe bilder av en rød e30 i fra dritserien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 ikke noe bilder av en rød e30 i fra dritserien? Dritserien sier du? hehe, regner med du mener driftserien ja. Nei, fikk ingen bilder av den desverre, den ble jo mer bortgjemt enn BMWCCN sin stand til og med. Så den bare da jeg skulle reise igår, men da hadde jeg ikke tid til å kikke på den...desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 ikke noe bilder av en rød e30 i fra dritserien? Beklager! ....men når man er overtrøtt, ble ¨dritserien¨ganske så festlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 noen som vet hvem det er sin bil og om det finnes noen prosjektetråd noe sted på den? Ligger en tråd på: www.gatbilar.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Har noen bilder jeg , men bare elendige mobilbilder for jeg klemte speilrefleksen hjemme! Håper virkelig noen slenger ut bilder av 2002n å de to M3ene og de to alpinaene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå