wicky124 Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Fete bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Det er bildene jeg har av de iallefall. Ikke så lett å få bra bilder av disse, for belysningen på BMWCCN standen sugde. Wicky124: Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 ikke noe bilder av en rød e30 i fra dritserien? Dritserien sier du? hehe, regner med du mener driftserien ja. Nei, fikk ingen bilder av den desverre, den ble jo mer bortgjemt enn BMWCCN sin stand til og med. Så den bare da jeg skulle reise igår, men da hadde jeg ikke tid til å kikke på den...desverre. jepp, mente driftserien, gikk litt fort der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Mye rått her. Favorittene var E30,n til trådstarter og den sorte Camaro,n. Er ikke fan av Amcars, men den var rå. Og selfølgelig den Blå E92 M3,n da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Mye er coiloverene dine justert ned, FTE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 den granadaen er i hvertfall det beste og mest ombygde bygget der regner jeg med.. for de av oss som har lest prosjekttråden, så vet vi hvor sinnsvakt bygge det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 den granadaen er i hvertfall det beste og mest ombygde bygget der regner jeg med.. for de av oss som har lest prosjekttråden, så vet vi hvor sinnsvakt bygge det er. Got link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajb Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 noen som vet hvem det er sin bil og om det finnes noen prosjektetråd noe sted på den? http://www.garaget.org/?car=180022 Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Her man skulle vært i helga ja... Sinnsykt mye tøft! Faktisk ikke sett alle før engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Mye er coiloverene dine justert ned, FTE? Tja... Bak har jeg fjernet justeringsmutterne, kun fjærer igjen. Så den er så lav den kan bli bak. Foran har jeg vel ca 5-6cm igjen å skru på. Men synes den er perfekt slik den er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Men synes den er perfekt slik den er nå Bilen din er perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå