Rossvoll Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Bmw E39 540ia Sedan Modell: 2000 Motor: M62-TUB44 V8 286hk/440nm Spesifikasjoner: Lista vil bli oppdatert, men kan nevne noen små ting. M5 Frontfanger M5 Bakfanger (med PDC) M5 Bremser M Multifunksjonsratt Lowtec fjærer foran M5 fjærer bak Supersprint eksos KN luftfilter Skinninteriør med alu lister Sportsseter med memory 16:9 Navigasjon/m tv Privacy glass(orginale mørke ruter rundt hele bilen) BBS CH 19x9 Forran og 19x10 Bak To do list: M5 spoiler 4 rørs Eisenmann eksos Ny diffusor Kompressor fra ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jollus Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Veldig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 DEILIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 *Hakeslepp!!* Gratulerer med drømmebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 det var et SVÆRT konfilter Herlig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Råtøff bil, og ikke minst motor! Var utrolig digert konfilter du hadde aldri sett før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 nydelig bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossvoll Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Store motorer trenger jo mye luft, så da må man jo ha stort filter Takker for mange hyggelige kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 sykt rå bil Var ikke 540 nokk for deg, må ha kompressor også? heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 dæven ja, den var nice. både rett motor og look ess på denne motoren burde bli rimelig brutalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Nydelig bil:D liker planene dine også få på amrikanske frontlykter nå så er du i boks:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossvoll Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Liker egentlig ikke at det er oransje blinklys på de amrikanske lyktene, så jeg tror jeg holder me til de jeg har foreløpig. Så får vi se til sommeren hva pengeboken sier om kompressor, hadde vært artig med 407hk og 572NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Grattis med kongebil! Hvis jeg var deg, ville jeg fjernet 540 merket på bakluka. Bilen blir plutselig mye mer attraktiv for vandaler og langfingra tjyvjævler når det står "grom" bil der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossvoll Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Takker. Bor ikke på store plassen, så her kjenner alle alle. Så tviler på at noen kommer til å prøve å stjele den, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå