wicky124 Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 åjaa..så NÅ kommer du krypende tilbake ja skal legge ut bilde ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Utrolig trist at folk gjør sånt. Hadde jeg vært deg, hadde jeg bøffa mobilen til dama de og sett hvem som hadde gjort dette her.. Må alltid skryte av sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Flekker som man bare kan vaskebort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 usikkert Er pga flashen! Har ligget i garasjen en stund...tror de på baksiden er skraper...eller no...Er iallefall hardt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 viewtopic.php?f=14&t=170262 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 Ble taksert til 35000,- så forsirkingsselskapet vil vrake bilen. what to do? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 Bestilt meg noe mer intriørrens greier. Green clean, børste og scholl 9000 tror jeg det var. i håp om og få renset mattene ganske greit. Intriøret må nok byttes.. Så om noen vet om stoler i svartskinn med armlene, varmeseter så rop ut. Helst de vanlige, men M5-stoler funker også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Har en kompis som har en E34 stående å råtne utenfor hjemme. Vet ikke hvordan tilstanden på rattet er, men er bare å si fra hvis jeg skal sjekke det ut. Hvis det er noe å ta vare på selger han det sikkert for ca en pose pils. Er btw såå sikker på at det ligger en sånn "god gammeldags" salmaker/møbelsnekker osv osv kar ca på lambertseter, nordstrand - søndre n, Men klarer F ikke å huske hverken hvor eller hva det var kan kalte seg. Hadde sikkert plukka sund setene dine og fresha dem opp for en overkommelig pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Vrake bilen pga det der? Jaja, vel...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 Bilen ikke vrak.. Fikser den nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå