Stonescream Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Jeg har kikka rundt og ser ingen som skriver, men er det mulig å ta av fronten på denne spilleren? Er redd at dersom jeg installerer noe som dette i min bil uten garasje i nordre Oslo forsvinner en rute eller to og spilleren ganske raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 hvordan blir det med dynavin med det oppsettet jeg har ? Ser ut som du har det samme som meg uten navi så det er plug'n'play Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Jeg har kikka rundt og ser ingen som skriver, men er det mulig å ta av fronten på denne spilleren?Er redd at dersom jeg installerer noe som dette i min bil uten garasje i nordre Oslo forsvinner en rute eller to og spilleren ganske raskt. Det er ikke mulig å ta av fronten.. Men er jo litt trist at du ikke kjøper pga "faren" for at det blir stjelt da.. Du har vel forsikring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Joda, men egenandelen er jo der fortsatt.. Får se om det blir en boks til iPod og så får jeg klare meg med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Jeg har kikka rundt og ser ingen som skriver, men er det mulig å ta av fronten på denne spilleren?Er redd at dersom jeg installerer noe som dette i min bil uten garasje i nordre Oslo forsvinner en rute eller to og spilleren ganske raskt. Fronten kan ikke tas av.. men det er vel ingen som rører spillern når den ser ut som orginal spillern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Jeg har kikka rundt og ser ingen som skriver, men er det mulig å ta av fronten på denne spilleren?Er redd at dersom jeg installerer noe som dette i min bil uten garasje i nordre Oslo forsvinner en rute eller to og spilleren ganske raskt. Fronten kan ikke tas av.. men det er vel ingen som rører spillern når den ser ut som orginal spillern.. Ja den passer jo kun til E39 så er det er jo rimelig snevert utvalg av biler den kan brukes i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikdg Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 det går vel alltids an å få laget ett deksel eller noe å sette over der spilleren er, men faren er vel at folk blir mere nysgjerring for hva som kan skjule seg under dekselet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 blir det bedre lyd i bilen når jeg setter inn en dynavin ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 blir det bedre lyd i bilen når jeg setter inn en dynavin ? Om du tenker på i forhold til orginal spilleren så ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 blir det bedre lyd i bilen når jeg setter inn en dynavin ? Om du tenker på i forhold til orginal spilleren så ja. er det mye lizzom ? tenker på bass osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 noen som vet når greenline får inn dvn e39 ?? og pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 blir det bedre lyd i bilen når jeg setter inn en dynavin ? Om du tenker på i forhold til orginal spilleren så ja. er det mye lizzom ? tenker på bass osv Ikke forvent å få det råeste annlegget i gata, men lyden blir bedre og mer bass blir det vel også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Jeg har nå fått inn en ny navigasjons spiller.. Ser ut som dynavin sin.. men den har andre finere menyer og 2 gb innebygd minne.. Skal ordne bilder iløpet av helga. 6.2 inch Double-din Car DVD GPS system for Car DVD GPS system for BMW E39 and E53. (Digital screen/Bluetooth/RDS/IPOD/GPS(Dual zone)/PIP/Steering wheel control) (DVB-T optional) 1 6.2 inch (16:9) Motorized in-dash digital screen(800*RGB*480). 2 (RGB) Touch screen with Graphical User Interface. 3 All keys supply red and blue LED, match your original car perfectly 4 Compatible with DVD/VCD/CD/MP3/MPEG4/DIVX/CD-R/WMA/JPEG. 5 Built in TV tuner(if order DVB-T,then will have no Analog TV), PAL/NTSC or SECAM compatible. 6 Built in FM/AM tuner, preset 24 stations 7 Built in GPS system. 8 Dual Zone(music or radio while in GPS Navigation mode) 9 GPS Navigation handwriting function 10 Built in Bluetooth for hands free call (the current mode will switch automatically to Bluetooth mode when call coming, the calling and music in mobile can be operated in?devices after switch) 11 Built in 4x45W amplifier 12 4ch audio output 13 1 A/V input(1 video,2 audio),1 A/V output(1 video,4 audio). 14 Auto rear viewing function 15 Mute at telephone calling 16 Picture adjustment (brightness, contrast, color, settings) 17 Card size Full function remote control 18 Full function OSD with Chinese, English, Russian. 19 With treble/medium/bass adjust function. 20 Screen angle / Position Memory 21 USB jack and SD card slots for MP3,MP4,WMA,AVI,JPEG files. 22 Steeling Wheel control ports. 23 Electronic & mechanical anti-shock system 24 Accessories: Remote Control, Power Cable, USB connector, Tools, User Manual,Gps antenna,Ipod connector 25 PIP(Picture in picture) function. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Har fått inn 12 stk E39 spillere, sjekk www.gln.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå