pajoe Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Men den har fremdeles ikke funksjon for å programmere start/stopp av Webasto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Men den har fremdeles ikke funksjon for å programmere start/stopp av Webasto? Nei det er det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Får man OBC opp i speedometeret selvom man tar bort infodisplayet og org. cdspilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgi Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Nå har jeg prøvd å ringe sende tekstmelding men er vist ikke innteresse å selge.Innloggingssia er helt på bærtur da man ikke får registrert seg.Velger Hordaland som fylke men når man trykker send så går den rubrikken over til Norway å da er det ett aldrig så lite problem å finne hordaland.Men finnes vel andre alternativer tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Nå har jeg prøvd å ringe sende tekstmelding men er vist ikke innteresse å selge.Innloggingssia er helt på bærtur da man ikke får registrert seg.Velger Hordaland som fylke men når man trykker send så går den rubrikken over til Norway å da er det ett aldrig så lite problem å finne hordaland.Men finnes vel andre alternativer tenker jeg. Fikk du ikke txt melding fra meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgi Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Alt har ordna seg med Stoppie_Master.Fikk ett bra tilbud så nå skal den der hulian-dritten ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 jeg får ikke byttet sanger eller styrt lyden fra rattet med dynavin. kan denne funksjonen skrues av og på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 jeg får ikke byttet sanger eller styrt lyden fra rattet med dynavin. kan denne funksjonen skrues av og på ? Har du koblet på den boksen som styrer dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 jeg får ikke byttet sanger eller styrt lyden fra rattet med dynavin. kan denne funksjonen skrues av og på ? Har du koblet på den boksen som styrer dette da? åfaen .... er det den lille boksen ? som gjør det ? i samme slengen lurer jeg på hvor jeg kobler på AUX kabelen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Ja det er den lille boksen med jack kabel som gjør det Hvilken AUX kabel mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 men hva/hvordan kobler jeg på den boksen da ? det følgte med en lang aux kabel for lyd, har prøvd å koble den til men kommer ikke lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 På aux kabelen kan du koble på en mobiltelefon, mp3 spiller med en jack plug ( vanlig hodetelefonkontakt feks ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Det står på tegningen i bruksanvisningen eller den klistrelappen bakpå. Ellers kobles den bare der den passer.. Det gjorde jeg første gang og det funka mener jeg å huske.. Lang AUX kabel for lyd? Skjønner ikke hva du mener nå... Ta et bilde av den og legg ut! Kanke huske jeg fikk med noen lang AUX kabel... om jeg fikk med AUX kabel i det hele tatt.. det tror jeg ikke..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 dynavin skjermen min er helt svart, den kommer heller ikke på. men lysa på spilleren lyser... kan det være en sikring som har gått ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 dynavin skjermen min er helt svart, den kommer heller ikke på. men lysa på spilleren lyser... kan det være en sikring som har gått ? Har selv vært ute for det samme under tilkopling av diverse dill dall, det eneste jeg gjorde da var å gå over alle kontakter samt trekke de ut inn, dette funket her iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå