Gå til innhold

Multimediaspiller til e39 1998 mod


 Share

Anbefalte innlegg

Fin lyd. Navin jeg har på min kom med på et kort med europakart. Er igo8 med tomtomkart. Får ikke signal sier den, så fungerer egentlig ikke enda. Er to filbaner, klarte å få den ene til programmet igo.exe, da kom jeg inn i programmet, men den andre vet jeg ikke hvor skal gå. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer på om det er andre som har tomtomkartet og igo8. Jeg har fått satt sett i settings at den har kontakt med flere satelitter. Likevel får ikke igo8 kontakt med dem. Så lurer på om det er de to filbanene det er noe med. Den øverste har jeg koblet til igo8.exe på kortet, da begynnte naviprogrammet å funke. Den andre er jeg usikker på. Det er også en rød boks man kan krysse i som jeg ikke skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi venter fremdeles i spenning på svar fra GS eller noen andre hva som støttes her :D

Har en E39 med 4:3 skjerm og original telefon, DSP, Navi, Webastotimer/Aux, kjørecomputer (TV og cd magasin) disse 2 går det ann å leve uten.

Hvor mye av dette vil fungere med en slik uoriginal spiller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde heller gått for originalskjermen hvis du uansett har originalsystemet.

Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg skal sette opp programvaren som kom på kortet???? Han jeg kjøpte av har lagt ned sin support og produsenten svarer ikke noe forståelig. Hva skal stå i file path setup???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det samme installasjon som Hpi og greier meg også uten TV og CD-veksler. Har MkII og den er treg som f... Kan godt tenke meg bedre navi + bluetoothtelefon.

Er det mye mas å få dette til å virke? Plug and Play sies det.... Høres jo ikke sånn ut...

Er kartene inkl. og bra? er det enkel brukergrensesnittpå navi? Funker alle funksjonene på kjørecomp og alle rattfunksjonene?

Fint om GS kan legge ut en forklaring/bilder eller gjerne en video?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det samme installasjon som Hpi og greier meg også uten TV og CD-veksler. Har MkII og den er treg som f... Kan godt tenke meg bedre navi + bluetoothtelefon.

Er det mye mas å få dette til å virke? Plug and Play sies det.... Høres jo ikke sånn ut...

Er kartene inkl. og bra? er det enkel brukergrensesnittpå navi? Funker alle funksjonene på kjørecomp og alle rattfunksjonene?

Fint om GS kan legge ut en forklaring/bilder eller gjerne en video?

For deg som har original navi fra før, så er denne spilleren langt i fra "plug & play". Disse enhetene er beregnet for å kobles til med en 17 eller 40 pins kontakt som er bak de "vanlige 1Din radio/kasett spillerne du finner i biler uten navi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil navigasjons delen på denne funke uten orginal navi? Og hvordan er det å bruke den dockingstasjonen for ipod som passer i askebegeret med denne spilleren?

Navigasjonsdelen funger uten original navi. Spilleren har egen gps mottaker. Du kan helt sikkert bruke dockingen i askebegetet til denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det har skjedd en del i denne tråden ja :-) , klarer ikke å følge alle men skal prøve å informere litt her nå da .

Navi : i SD kortene så er det tt navi slik at du får bilde slik at du kjører inn i skjermen om dere forstår :-)

Hele navien ligger i spilleren med egen antenne som seff følger med

TV : da må man jo digital tuner på , har bestilt inn en som skal prøves her.

Camera: er også bestilt in for de som vil ha ryggekamera .

Montering: Enkel montering på bil med vanlig kasset eller cd , og passer meget bra inn i dasch bordet .

På E-39/46 med navi/tv så er det litt mere styr med kabling osv , samt at den ikke da kan kobles mot noen Alpine cd skiftere enda .

Fungerer også mot mulitiratt

Så jeg anbefaler den i første omgang til bil uten Navi/tv om man ikke liker å koble om osv ..;-)

Spilleren vi fikk opgitt til E-38 vil bli tatt ut og komme en ny utgave i starten av året , pga plass mangel i daschbordet på E-38 med klima , mulig den kan gå i bil med vanlig vri knapper . siden det et et annet type varmesystem i bilen der .

Det vil også komme spillere til E81-88 E-90-93 /X3 og Z4 i 2011 :-)

Jeg ser det er en del mere tekniske spørsmål her og vet ikke nok til å svare på alle der men kan dere ikke ringe meg så kan jeg sjekke opp eller sette over til rette person som kan hjelpe .. ok?

Vi har solgt snart 20 spillere til E-39 og mange til E-46 også med veldig gode tilbakemeldinger .

Ut og innganger:

-AUX -VIDEO-IN

-AUX-VIDEO -OUT

-AUX-IN R

-AUX-IN L

-SUBWOOFER

-FRONT/RIGHT OUT

-FRONT LEFT OUT

-BACK VIDEO IN

-REAR LEFT OUT

-REAR RIGHT OUT

-IPOD

-TV ANT

-RADIO ANT

-DETTE VAR BAK PÅ SPILLER`N

Vi har også fått eneretten på spillerene i Norge nå.

Her er noen bilder av E-39 /x5

hz61zsnsnguyo79cybvv.jpg

huz2tnz4l18yediljr2r.jpg

01eekoivrej1nkfez2to.jpg

BMW 5 E39 Series:1996 to 2001-E39 (BMW Old 17-Pin connector)(BMW X5 / BMW M5)

BMW 5 E39 Series:2002 to 2003-E39 (BMW new 40-Pin connector)

BMW X5 E53 :2000 to 2001-E53 (BMW Old 17-Pin connector)

BMW X5 E53 :2002 to 2007-E53 (BMW new 40-Pin connector)

BMW M5 :1996 to 2003 (BMW new 40 OR 17-Pin connector)

DVB-T Mpeg2 or ISDB-T or ATSC-MH (Optional)

feature: it is compatible with Alpine 6 CDC

New--Two different kinds of stlye interface can be optioned!

Key Light:Red,Blue,Purple

HOT SELLING:

1,7.0 inch digita car dvd player(800*480),subwoofer output,connect the original car subwoofer

2,high speed camera alert function Or connect reversing radar function

3,CDC optional: compatible for original 6 CDC or 10 CDC

4,DVB-T can be optional(30km/per hour,support wire antenna,impove signal sensitivity)

5,E-book function--E-book:read,browse pics and games

6,steering wheel control(CAN BUS+air conditioner agreement)

7,Bluetooth:BT-music,phonebook,call

8,Mucic:MP3,MP4,IPOD

9,TMC optional:Traffic Message Channel

10,Tire Pressure Monitoring System:compatible for those which with tire pressure monitoring function cars

11,SD card:store NAV software or multi-media document.support new type SDHC card,biggest 32GB

12,offer USB-HOST1.1 Jack,can read U disc,card reader

13,the language of OSD have 17 kinds: English,German,French,Spanish,Dutch,Hungarian,Czech,Danish, Norwegian,Swedish,Portuguese,Italian,Finland,Roumania,Greek,Russian,Poland

14,Radio Area:China,USA,Latin America,Europe,Ressia,Japan

15,Compatible with DVD,VCD,CD,MP3,MPEG4,CD-R,WMA and JPEG playbacks

16,Built-in FM/AM Radio, RDS, movie,Time, calendar

Navigation Software equest

1,WinCE.net 5.0 CORE

2,Built in GPS--17 lanugages can be choose:English,German,French,Spanish

,Dutch,Hungarian,Czech,Danish,Norwegian, Swedish,Portuguese,Italian,Finland,Roumania,Greek,Russian,Poland

3,GPS dual zone function

4,Navigation PCB:COM2,Baud Rate:9600bps,The path of storageing SD Cards map:\Storagecard\*.exe;The path of storageing NandFlashs map :\NandFlash\*.exe.

5,support map:Igo 8,Route66,Gate5,Papago

In order to perfect your car's stereo effects, below accessories are be highly suggested:

1,2GB SD card which used to storage GPS map information.

2,TV antenna,in order to promote the TV clearly.

3,Monitor Reverse Radar,reverse car's Radar can show by alarm.

4,Headrest monitor,it's useful for the back people to watch DVD,TV,FM, and so on.

5,Infrared Headphones:listen to music matching headrest DVD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW E-46

ebhvgh7itdnw68g8nfkd.jpg

zgi4i7wv6xmb8clx055l.jpg

hut3zypic0arrqlp0isd.jpg

ipt1jdskuk3v0dsixwjv.jpg

y7hvhingslaca3ribr3c.jpg

BMW 3 Series:1998 to 2001-E46(BMW Old 17-Pin connector)

BMW 3 Series:2002 to 2006-E46(BMW new 40-Pin connector)

BMW M3 (1998-2006)

DVB-T Mpeg4 or ISDB-T or ATSC-MH (Optional)

feature: it is compatible with Alpine 6 CDC

HOT SELLING:

1,7.0 inch digita car dvd player(800*480)subwoofer output,connect the original car subwoofer

2,high speed camera alert function Or connect reversing radar function

3,CDC optional: compatible for original 6 CDC or 10 CDC

4,DVB-T can be optional(30km/per hour,support wire antenna,impove signal sensitivity)

5,E-book function--E-book:read,browse pics and games

6,steering wheel control(CAN BUS+air conditioner agreement)

7,Bluetooth:BT-music,phonebook,call

8,Mucic:MP3,MP4,IPOD

9,TMC optional:Traffic Message Channel

10,Tire Pressure Monitoring System:compatible for those which with tire pressure monitoring function cars

11,SD card:store NAV software or multi-media document.support new type SDHC card,biggest 32GB

12,offer USB-HOST1.1 Jack,can read U disc,card reader

13,the language of OSD have 17 kinds: English,German,French,Spanish,Dutch,Hungarian,Czech,Danish, Norwegian,Swedish,Portuguese,Italian,Finland,Roumania,Greek,Russian,Poland

14,Radio Area:China,USA,Latin America,Europe,Ressia,Japan

15,Compatible with DVD,VCD,CD,MP3,MPEG4,CD-R,WMA and JPEG playbacks

16,Built-in FM/AM Radio, RDS, movie,Time, calendar

Navigation Software equest

1,WinCE.net 5.0 CORE

2,Built in GPS--17 lanugages can be choose:English,German,French,Spanish

,Dutch,Hungarian,Czech,Danish,Norwegian, Swedish,Portuguese,Italian,Finland,Roumania,Greek,Russian,Poland

3,GPS dual zone function

4,Navigation PCB:COM2,Baud Rate:9600bps,The path of storageing SD Cards map:\Storagecard\*.exe;The path of storageing NandFlashs map :\NandFlash\*.exe.

5,support map:Igo 8,Route66,Gate5,Papago

In order to perfect your car's stereo effects, below accessories are be highly suggested:

1,2GB SD card which used to storage GPS map information.

2,TV antenna,in order to promote the TV clearly.

3,Monitor Reverse Radar,reverse car's Radar can show by alarm.

4,Headrest monitor,it's useful for the back people to watch DVD,TV,FM, and so on.

5,Infrared Headphones:listen to music matching headrest DVD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkel montering på bil med vanlig kasset eller cd , og passer meget bra inn i dasch bordet .

Kan vi få se noen bilder av denne montert i e39 der det framgår av bildene hvordan den flukter i forhold til feks listene. Bildene som er lagt ut til nå viser jo kun spilleren og ikke noe av interiøret på sidene av spilleren.

Registrere at du sier at den passer meget godt i dashbordet, mens andre sier at den svinger alt for mye inn mot toppen og gir en lite pen glippe her. Hadde vært fint å fått sett dette med egne øyne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...