Morty999 Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Haha. Så mange som slenger dritt, men hadde bilen vært på rudskogen, tror jeg de FLESTE hadde fått hakeslepp pga lyden. ELSKER bilen, og lyden er helt rå. Samme faen om det kommer fra en E46 eller ei vel? Må slutte å være så trangsynte, og at bmw bare skal ha bmw motorer... Morro at noen faktisk skiller seg ut med noe som er hinsides rått. jeg hadde ikke fått hakeslepp av detta.. kan ikke noe for det men lyden av en "sint" v8 er noe av det mest tragiske jeg hører!.. nei.. en R6 på 8000 er helt klart en vinner! audi femmer stiller seg også i samme klasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Haha. Så mange som slenger dritt, men hadde bilen vært på rudskogen, tror jeg de FLESTE hadde fått hakeslepp pga lyden. ELSKER bilen, og lyden er helt rå. Samme faen om det kommer fra en E46 eller ei vel? Må slutte å være så trangsynte, og at bmw bare skal ha bmw motorer... Morro at noen faktisk skiller seg ut med noe som er hinsides rått. jeg hadde ikke fått hakeslepp av detta.. kan ikke noe for det men lyden av en "sint" v8 er noe av det mest tragiske jeg hører!.. nei.. en R6 på 8000 er helt klart en vinner! audi femmer stiller seg også i samme klasse Noen liker mora, andre liker dattera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saft Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 jeg hadde ikke fått hakeslepp av detta.. kan ikke noe for det men lyden av en "sint" v8 er noe av det mest tragiske jeg hører!.. nei.. en R6 på 8000 er helt klart en vinner! audi femmer stiller seg også i samme klasse Se på denne du: "sint" V8 er fortsatt kvalmt i dine ører? Stiller Audi 5:a i klassen over eller under Volvo 5:a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Syns det ikke var så gale det der.. Selv om jeg aldri hadde tenkt på og gjort det samme. Men det er hvertfall mye bedre enn denne! E36 med honda v-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Her skal jeg faktisk være enig med superturbodiesel. Klart det er forskjell på hva folk liker, men å IKKE like sint V8 kan vel ikke gå an? En V8 på tomgang med kvasskam og hvinelyden fra kompressoren er bare musikk for mine ører. Det får man ikke av BMW V8erne for å si det sånn. Her hadde jeg kasta stylinga, kjørt clean stil og kost meg med Amcar V8ern under panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Syns det ikke var så gale det der.. Selv om jeg aldri hadde tenkt på og gjort det samme.Men det er hvertfall mye bedre enn denne! E36 med honda v-tech FAIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 nå må dere seriøst rulle inn snuta før dere driter dere mer ut her, uansett om det er en trøtt s38 med turbo på størrelse med månen så er det SØPPEL i forhold til dette: jeg blir konservativt kristen i hvertfall av den filmen. Å begynne å prate om noe sure sugemotorer blir for dumt. Høres ut som om de skal gå i taket så er det såvidt det rører seg i forhold til den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Fy f...for no tragisk. Amcar er noe jeg spytter på (ikke bokstavelig ment) Verste jeg ser og hører er en gammal Amcar med V8 med rakrør, og den egne rasen som sitter bak rattet på de fleste av dem. Fysj!Men noe av de nyere går faktisk an,,Challenger, camaro etc.. Og at de har montert en slik søppelhaug av en motor i et BMW karosseri er for meg helt utenkelig.. da holder vi oss til 318 med andre ord? Ja heller det enn en gammel V8 ja Uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Syns det ikke var så gale det der.. Selv om jeg aldri hadde tenkt på og gjort det samme.Men det er hvertfall mye bedre enn denne! E36 med honda v-tech FAIL! Haha, han ligger konstant på ca 6-7 omdreininger. Han får jo krafta med en gang.. Men ville heller hatt v8`ern istedenfor dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Krafta? *1.6l Power!* V-tech er gay.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 jeg hadde ikke fått hakeslepp av detta.. kan ikke noe for det men lyden av en "sint" v8 er noe av det mest tragiske jeg hører!.. nei.. en R6 på 8000 er helt klart en vinner! audi femmer stiller seg også i samme klasse Se på denne du: "sint" V8 er fortsatt kvalmt i dine ører? Stiller Audi 5:a i klassen over eller under Volvo 5:a? ja det vil jeg si... audi 10v turbo er helt klart den beste syns nå jeg.. av femmere... og du superturbodiesel snakker om å drite seg ut? den lyden av den gamle dritern av en amcar finnes faen ikke mye grom!! uansett hva du/dere mener så syns jeg ALDRI en chevy v8 har grom lyd.. ALDRI Fy f...for no tragisk. Amcar er noe jeg spytter på (ikke bokstavelig ment) Verste jeg ser og hører er en gammal Amcar med V8 med rakrør, og den egne rasen som sitter bak rattet på de fleste av dem. Fysj!Men noe av de nyere går faktisk an,,Challenger, camaro etc.. Og at de har montert en slik søppelhaug av en motor i et BMW karosseri er for meg helt utenkelig.. da holder vi oss til 318 med andre ord? Ja heller det enn en gammel V8 ja Uten tvil Kunne ikke sagt meg mer enig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Ehhmm, sant nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Krafta? *1.6l Power!* V-tech er gay.. Neineinei... Fiat Punto med 60 hest det minner mere om gay vil jeg si V tech og Vti er morsomt (og litt slitsom) Edit: Gotteji? :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Fiat punto med 60hk utgir seg ikke for å være noe annet enn en Fiat punto med 60hk. Folk med Civic v-tech utgir seg gjerne for å være "Fast &Furious", med sine 160 illsinte hk, 5" potte og ufo lys.. Lukter Får i ulveklær på lang vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Båten til en kompis, vil si at V8 er ganske så tøft av og til: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå