Kvasi Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Har en E30 som driver og kødder litt om dagen, når jeg vrir nøkkelen i døra låser som regel ikke dørene. Eller, dvs de spretter opp igjen etter et halvt sek ca. Og av og til funker det helt som det skal. Noen ideer om hva problemet kan være? -k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 hvis sentralåsen spretter opp igjen etter halvt sek.. så kan det være en av låsene som ikke klarer å henge med eller lettere sagt en dør som ikke låser seg i det du låser . prøv eventuelt å finn ut om det er en dør eller om det er noe i bagasjelokket som ikke låser seg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Det stemte jammen. Passasjerdøra låste ikke, noen ideer om hva som kan være feil når det er sporadisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Bytt selve låseenheten i den aktuelle døra. Har samme på min e34, bare på førerdøra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padrino Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Om du prøver å dytte inn passasjerdøra samtidig som du låser døren, og døra blir låst på første forsøk. Kan du ta en titt på innlegget under her http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=48129&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer e46 Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 sentral låsen min er også på ville veier. men min begynte å kødde etter jeg bytta bateri i bilen. jeg lurte på om det var noe som hadde blitt 0 stilt eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå