|Ole| Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Ahhhh, grattis!!! Må sjå det å lage ein utendørs film no da for svarte! BTW, jæklig greit med ferdig mappa motor da
SpiderPig Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 det var herlig og høre motoren starte i går ja takket være...... hahhah flaks
SpiderPig Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 Ahhhh, grattis!!! Må sjå det å lage ein utendørs film no da for svarte!BTW, jæklig greit med ferdig mappa motor da blir utendørs film om noen uker håper jeg mangler rattakselledd å endel småting Sparte mye arbeid/penger på å kjøpe ferdig mappa motor ja
|Ole| Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Ahhhh, grattis!!! Må sjå det å lage ein utendørs film no da for svarte!BTW, jæklig greit med ferdig mappa motor da blir utendørs film om noen uker håper jeg mangler rattakselledd å endel småting Sparte mye arbeid/penger på å kjøpe ferdig mappa motor ja Ok Ja du sparer ein del der ja!! Eg er veldig usikker på kortid eg skal få råd til å finmappe min når den er ferdig
SpiderPig Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 Ahhhh, grattis!!! Må sjå det å lage ein utendørs film no da for svarte!BTW, jæklig greit med ferdig mappa motor da blir utendørs film om noen uker håper jeg mangler rattakselledd å endel småting Sparte mye arbeid/penger på å kjøpe ferdig mappa motor ja Ok Ja du sparer ein del der ja!! Eg er veldig usikker på kortid eg skal få råd til å finmappe min når den er ferdig Koster å bygge e30
SpiderPig Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 Lo den stå å gå litt i dag, hatt på kjølevæske osv. viste seg at det var 2 hull i radiatoren jeg kjøpte meg men SINNSYKT fet lyd i den når den fikk litt turtall da har også fått oppi diffen + satt på gasswire i dag
SpiderPig Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 E30 turbo er gøy! Sinnsvakt gøy gleder meg sinnsykt til sommer
SpiderPig Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 Bilder da mann!! Blir en update i kveld
|Ole| Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Gleder ikkje meg til sommarn enda, akkurat no står det stille i bygget mitt Ventar på deler osv, også er det mapping i tilegg...Er ikkje billig!
SpiderPig Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 Gleder ikkje meg til sommarn enda, akkurat no står det stille i bygget mitt Ventar på deler osv, også er det mapping i tilegg...Er ikkje billig! hehe, bare å spare det Ble ikke bilder i dag da jeg ikke orka å hente kameraet men fått på plass ny slavesylinder + kobla litt mere motordill utrolig trangt å skru på slavesylinderen, helt jævlig å komme til
|Ole| Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Gleder ikkje meg til sommarn enda, akkurat no står det stille i bygget mitt Ventar på deler osv, også er det mapping i tilegg...Er ikkje billig! hehe, bare å spare det Ble ikke bilder i dag da jeg ikke orka å hente kameraet men fått på plass ny slavesylinder + kobla litt mere motordill utrolig trangt å skru på slavesylinderen, helt jævlig å komme til Jepp, håpar på kjøreklar bil til Våler i Mai Er trangt og komme til slavesylinder ja, kva kasse har du? Er sinnsjukt trang når man kjøre M50 kasse iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå