joen Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Tenkte det var på tide og legge ut bilder av bilen min Håper på eit par gode kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Dette er veldig fin e46! Er egentlig ikke så for e46 men denne her er bare rå! Tøft med såpass brei kant, denne har riktig stuk! Hva er dekk dimensjon bak? Rå bil som vekker oppmersomhet! 10/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joen Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Dekkdimensjonen bak er 285x25x20" Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Såpass ja Grom bil. Tørr jeg spørre hva du måtte ut for noe så rått? Eller er det hemmlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 denne likte jeg! tøft med kombinasjon av rødt og sort. så forseggjort ut!! mangler m3 motor ser jeg i signaturen FETE felger forresten! hva heter de? jeg må ha sånn på 7ern ass. lyst å selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joen Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Det er nok hemmelig ka eg måtte ut med for den ja mangler m3 motoren, men planen er kompressor i vinter Felgane heite Advanti, og er i Trafficstar serien naah, tviler på salg, men mindre du casha 50 høvdinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Er dette den 328'n som er breddet godt og vel som m3. Mulig sett den på finn elns. for ikke så lenge siden? Utrolig riktig e46 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Sjå her ja, jaggu på tide Jo!! Denne bilen kan egentlig ikkje diskuterast for den er UBER feit, bildene seie berre 999 ord, sjå den i virkelegheten. Dra til himmels seie berre eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Stilig skyss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Er dette den 328'n som er breddet godt og vel som m3. Mulig sett den på finn elns. for ikke så lenge siden? Utrolig riktig e46 Nydelig Har ligget leeeenge på finn.no ja ;P Men ser ut til at den har havnet hos trådstarter nå gitt =) Og det er veldig bra, siden han er på bimmers.no og legger ut bilder =)) Nyydelig bil ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Tips til trådstarter, hvis du ikke vil vise regnr. kan det være greit å sladde alle bildene Igjen, digg e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Stilig bil Bra farge og carbon kombo <3 Men mens vi likevel var halvveis inne på tema: kan noen forklare meg hva som er farlig med å fortelle prisen på bilen sin? No offence trådstarter men jeg har aldri sett problemet med slikt. Om noen spør hva er faren med å svare? Klysete? Hadde skjønt det om man hadde sagt: Aaaaahh shit azz bilen min koster 600 tusen azxzz! Just asking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Der er det en tråd om den bilen ja. Har sett et par bilder av den der tidligere fra treff etc. Skamrå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joen Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Stilig bil Bra farge og carbon kombo <3Men mens vi likevel var halvveis inne på tema: kan noen forklare meg hva som er farlig med å fortelle prisen på bilen sin? No offence trådstarter men jeg har aldri sett problemet med slikt. Om noen spør hva er faren med å svare? Klysete? Hadde skjønt det om man hadde sagt: Aaaaahh shit azz bilen min koster 600 tusen azxzz! Just asking hehe! spørsmålsstillinga, men det er vel kanskje fordi at bilen skal vel selges en gang i tiden og då er det dumt om eventuelt kjøper kjem og seie ka EG ga for bilen en gang i tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Sånn sett ere jo greit.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå