FiGu Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Jeg har en knapp ved siden av speiljusteringen for å automatisk felle inn og ut speilene. Når jeg trykker på knappen ser jeg at speilene bare flytter på seg en milimeter før de gir opp... Det ser mao ut som om det er strøm, men at de av en eller annen grunn ikke vil brettes inn... Noen som har vært borti noe tilsvarende? Åpne opp å rense litt? Any ideas? FiGu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Det er trege speil. Antakelighvis fordi de mangler smøring. Dusj på med crc eller andre type fett/smøringsprodukter i sprekken og kjør speilene inn og ut slik at det får rikelig med smøring. Har gjort dette på både standardspeil og M-speil og dette fungerer nå helt utmerket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FiGu Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Kan jeg nappe dem inn og ut manuelt uten å ødelegge noe? Sammen med litt CRC eller annen smøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaymondJ Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Det ene speilet mitt er som dine. Jeg hjalp det inn og ut manuelt MENS jeg kjørte det elektrisk. Hadde ikke tid til å smøre og jobbe det opp nok, så trenger vel noen runder til. Det speilet som ikke funker har også lakkslipp i "trekanten" inn mot ruta, så har egentlig planer om å demontere det i småbiter for å lakke det, og da samtidig få smurt det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Det finnes en bitteliten inspeksjonsluke under standard speil ihvertfall, vet ikke med M5 typen. Skru løs skruen til luka og spray i vei Gjorde det på mine nå i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Kan jeg nappe dem inn og ut manuelt uten å ødelegge noe? Sammen med litt CRC eller annen smøring? Du kan gjerne kjøre hjelpe dem manuelt mens du kjører dem elektriske. Ergo bør det være to stykk, en som kjører elektrisk og en som sører og hjelper speilene inn og ut samtidig som du kjører de elektrisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå