Kvasi Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Merkelig, jeg fant bare to.. For meg ser det ut som det er to "vanlige" og ei som er endel større hvis det er klima. Enten det eller så er jeg heelt på bærtur og skulle heller betalt en eller annen kar for å fikse detta for meg..
Kai-P. Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Kan godt hende du har rett. Går det an å se det originale delenr. på vifta di?
Kvasi Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Nei det var selvsagt slitt bort, og det går ikke å se noe nummer på den jeg har fått feil her heller så klart.
DieselVegard Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Min vifte pistrer/hviner noe helt forferdelig. Ikke engang Bruce Dickinson klarer å overdøve den. Er det lett å komme til å få smurt opp lagre mm.?
Kvasi Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Skrevet Desember 4, 2010 Relativt greit å komme til ja, men jeg tviler på at det hjelper så lenge. Er glidelagre som blir slakk i og på min var hullet i godset rundt blitt ovalt. En quickfix for å teste er å sette vifta på mens det blåser bare ned mot dørken, og så spraye 556/wd40 der vifta suger inn luft under frontruta. Ny vifte til min koster bare en tusenlapp hos http://www.schmiedmann.no/
titan8x Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 hadde samme problem. du må rett og slett skru frem vifta og se ka farge den har. e vist svart eller kvite blader som skiller hvilke vifte du skal ha. dei blei produsert med 2 forskjelige merker. og ikkje registrert hvilken som blei plasert i hvilken bil. desverre. men demonterer du og ser fargen er det ein enkel sak. bare oppgi fargen til forhandler. men tror eg ville ha fore til ein opphøgger og hentet vifte vist mulig. va veldig dyr som ny. kaldheims bildeler i sandeid rogaland har brukte. ca 500kr pr stykk
Østgaard Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Jeg har ei brukt vifte om du ikke har fått tak i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå