Iver Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Er det varme i Vader setene? Nei det er ikke varme i dem
Iver Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Fy faen med deler! selger du bare stolene ? Hei Flere som ønsker bare stolene men har ett stort ønske om å selge interiøret samlet. Hadde vært perfekt om noen kunne kjøpe det snart, da det tar plass og er dyrt å sende
Iver Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 Har du ECU uten EWS til S50B30? ja det er en fra 93, så den skal være uten
Iver Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 Har senket noen priser nå. Slå til gutter, alt skal bort før juni. Da flytter jeg bort
Iver Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 Kom til tromsø med diffusern før det =)=) hehe;) Jepp Jeg kommer til helga, bare å huske å legge den i bilen da Kjøp motor til dama nå!
kayen Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 gi meg en fin pris på hele interiøret samlet så skal eg sterkt vurdere å kjøpe det svar på pm..
Kennethe34 Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Hvordan står det til med den dørkmatta? Du har vel ikke en M3 diff liggende?
Iver Skrevet April 10, 2011 Forfatter Skrevet April 10, 2011 Hvordan står det til med den dørkmatta? Du har vel ikke en M3 diff liggende? Hei Jeg kom ett godt stykke på vei, men nå står bilen under snø og en presenning. Brodern måtte ut med girkassa på traktorn så mistet garasjeplassen
Iver Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Jeg har enda masse deler som er skrudd av og skal bort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå