mxsondre Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Hallo, tenkte jeg skulle lage en prosjekt tråd om det jeg har planer om å gjøre med e30'n.Kjøpte bilen er her om dagen som er en bmw e30 320 alpina. Den er meget strøken, og rustfri. noe man skal lete ganske lenge etter.Bilde er henta fra forrige eier.planer:- bøttestoler-shawoline lister og litt sot på vindua.- m-tech 1 front (bevarer alpina fangern)- trekke opp basskassa i samma stoff som er ellers inni bilen.- pusse ned og lakkere oppigjen motorromme, ettersom det var litt flass av lakk og noeoverflate rust-sette inn m20b25 og godkjenne den som det.- lincelykter.
winchester Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Hvorfor fjerner du Alpina interiør-/eksteriøret?
mxsondre Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 likte ikke helt fargen som var på det. også skal jeg ha bøttestoler:)
hhuseboe Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Nei, en alpinaen må du holde som den er. Om den er orginal da!, og heller kjøpe en vanlig e30! Blir lei meg når jeg ser folk "ødelegger" slike fine klassikere.....
winchester Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Hva skal du gjøre med interiøret og frontfanger? hhuseboe, den er ikke orginal.
mxsondre Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 riktig, bilen er ikke orginal alpina. Interiøre skal tas ut som er solgt dessvere. alpina fanger og støtfangern skal av. så har jeg tenkt litt på å sette på m-tech 2 frontfangere. åssen trur du det blir med m-tech 1 fanger bak?
winchester Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Det blir helt forferdelig med M-tech 2 front og M-tech 1 bakfanger. Om du skal kjøre på med M-tech 2 må du ta det fullt ut.
Mikael-B Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Hvorfor ta av Alpina fangeren ? Den er jo grisekul på E30. Og kjøp heller sorte DE lykter enn å sote de selv.
mxsondre Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 jeg syns ikke akkurat de fangra er noe fin fanger da. men smak og behag vettu;) joa, har tenkt på sorte DE lykter, men jeg har tenkt å montere xenon lykter, så da synses jeg egentlig ikke trenger de da.
316 Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Hehe, så denne bilen havnet i Elverum selv om jeg ikke kjøpte den ja? Artig, regn med at jeg kommer til å stoppe deg i nærmeste fremtid for å beskue hva jeg gikk glipp av.
GSS Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Synes du ikke bilen ser penere ut uten sotede ruter?
mxsondre Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 hehe 316:D nei, har alltid likt biler med sota ruter jeg:) så det skal jeg ha etter tia;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå