Tor Albert Mtre Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Okei! Er ikke mange krona så er sikkert vært og prøve en kjør på! tror jeg betalte en 50lapp om jeg husker riktig
mxsondre Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Skrevet Juli 26, 2013 Det bbs nr under senterDekselet Er vell dette nummre du mener ikke sant?
e30 tic Skrevet Juli 26, 2013 Skrevet Juli 26, 2013 nei det er delenr på selve dekselet, det skal være et tilsvarende delenr i selve senter der hvor bolt hulla er. står også EtXX der slik ser det ut i en RM felg
mxsondre Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Skrevet Juli 26, 2013 Har fått sotet blinklys glassene på bilen foran og polert/voksa felgene Ble en del blankere syns jeg Hadde noe såperester som hadde brent seg fast i kantene ( sikkert fordi sola har stått og stekt på ) brukte swisswax cleaner fluid for og rense kantene, spritt basert vindusrens som jeg gikk over med for å fjerne det som var igjen av smuss av rensen. La på et lag med meguiars metal polish som tok alle flekkene på felgene faktisk Og til slutt swissvax autobahn Det dumme er at felgene blir matte rundt skruene der jeg ikke kommer til så blir litt forskjell akkurat der Det var alt for nå! Legger ut bilder av prosjekte så fort jeg har flyttet
mxsondre Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Skrevet Juli 26, 2013 nei det er delenr på selve dekselet, det skal være et tilsvarende delenr i selve senter der hvor bolt hulla er. står også EtXX derslik ser det ut i en RM felg [ Bilde ] Åja, stemmer. Hehe! Finner ut det
Toastjern Skrevet Juli 27, 2013 Skrevet Juli 27, 2013 Håhåhå, se her ja! Lenge sida jeg var her å forsvarte trådstarter med hans valg og planer. Synes du traff spikeren rimelig midt på huet med den her altså! Ser utrolig bra ut Er ikke så mye å sette fingeren på, det lille som er har du lyst til å endre på selv, så det ordner seg nok.. Som den lille delen av meg som er litt bøg og er ifra Frankrike ville sagt: Votre voiture est presque parfaite! - Bilen din er nesten perfekt.. Selv om gramatikken sikkert er feil
mxsondre Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Skrevet Juli 30, 2013 Her kommer det noen bilder av prosjekte underveis..
mxsondre Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Skrevet Juli 30, 2013 Prøvde også noen futura da jeg drev på syns de passa bra de å
alvenbjarne Skrevet Juli 30, 2013 Skrevet Juli 30, 2013 Se her ja! Gøy å se en flott bil bli til. Så ut som det var en god del rustsveising som måtte gjøres? Så uansett meget bra ut, og kom med flere bilder om du har
mxsondre Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Skrevet Juli 30, 2013 Diggggger det! Nydelig jobb du har gjort Tusen takk Se her ja! Gøy å se en flott bil bli til. Så ut som det var en god del rustsveising som måtte gjøres? Så uansett meget bra ut, og kom med flere bilder om du har Ja det var en god del! Hadde aldri verden trudd det skulle være så mye Hadde vært noen klokkshuer der før og sveisa som ikke så ut. Har bytte deler av skjermbuene bak, sveisa nye tankfester, sveisa inn nye biter på 3 forskjeliige plasser på bakplate, begge jekkfester foran, et hull i motorom og de store dreneringshullene i gulvet
e30 tic Skrevet Juli 30, 2013 Skrevet Juli 30, 2013 Er rimelig sikker på at di felga står på min nå. Omborra sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå