Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei det er delenr på selve dekselet, det skal være et tilsvarende delenr i selve senter der hvor bolt hulla er. står også EtXX der

slik ser det ut i en RM felg

lmarfc1loanm31s60nef.jpg

Skrevet

Har fått sotet blinklys glassene på bilen foran og polert/voksa felgene :) Ble en del blankere syns jeg :)

3zzjn8xtg1sbd37my8u1.jpg

g8xyvrcdmmxd6ba85rnj.jpg

Hadde noe såperester som hadde brent seg fast i kantene ( sikkert fordi sola har stått og stekt på ) brukte swisswax cleaner fluid for og rense kantene, spritt basert vindusrens som jeg gikk over med for å fjerne det som var igjen av smuss av rensen. La på et lag med meguiars metal polish som tok alle flekkene på felgene faktisk :) Og til slutt swissvax autobahn :)

Det dumme er at felgene blir matte rundt skruene der jeg ikke kommer til så blir litt forskjell akkurat der :(

trqv3p4iuf6rsyi0vct8.jpg

v6ko1q7vsmcze9ihe8nb.jpg

gc00uzrqwxtktqd6f869.jpg

vrk51ce636fpv5kxy0k3.jpg

Det var alt for nå! Legger ut bilder av prosjekte så fort jeg har flyttet :)

Skrevet
nei det er delenr på selve dekselet, det skal være et tilsvarende delenr i selve senter der hvor bolt hulla er. står også EtXX der

slik ser det ut i en RM felg

[ Bilde ]

Åja, stemmer. Hehe! Finner ut det :wink:

Skrevet

Håhåhå, se her ja! Lenge sida jeg var her å forsvarte trådstarter med hans valg og planer.

Synes du traff spikeren rimelig midt på huet med den her altså! Ser utrolig bra ut :) Er ikke så mye å sette fingeren på, det lille som er har du lyst til å endre på selv, så det ordner seg nok..

Som den lille delen av meg som er litt bøg og er ifra Frankrike ville sagt: Votre voiture est presque parfaite! - Bilen din er nesten perfekt.. Selv om gramatikken sikkert er feil :P

Skrevet
Diggggger det!

Nydelig jobb du har gjort :)

Tusen takk :mrgreen:

Se her ja! Gøy å se en flott bil bli til. Så ut som det var en god del rustsveising som måtte gjøres? Så uansett meget bra ut, og kom med flere bilder om du har :D

Ja det var en god del! Hadde aldri verden trudd det skulle være så mye :shock:

Hadde vært noen klokkshuer der før og sveisa som ikke så ut.

Har bytte deler av skjermbuene bak, sveisa nye tankfester, sveisa inn nye biter på 3 forskjeliige plasser på bakplate, begge jekkfester foran, et hull i motorom og de store dreneringshullene i gulvet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...