mxsondre Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Skrevet Juli 31, 2013 Er rimelig sikker på at di felga står på min nå. Omborra sant? Det kan nok stemme det ja omborra til 4x100
mxsondre Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2013 (endret) Har som sagt 325mm bremskive foran med e46 m3 calipere og 300mm bremseskive bak med e36 m3 caliper. Har så Golf 1 bkf med org 325 hovedsylinder men dette fungrer dårlig, kniper veldig dårlig fra starten. Så burde vell kanskje bytte ut bkf eller hovedsylinder? Hvilken hovedsylinder og kanskje bkf burde jeg bruke for og få en hard pedal? setter pris på svar Endret Oktober 19, 2013 av mxsondre
BMW E30 325 Skrevet Oktober 17, 2013 Skrevet Oktober 17, 2013 Har du noen grunn for å ikke bruke std e30bkf? Om ikke kunne du prøvd dobbelmembran fra feks IX
Laudrup Skrevet Oktober 18, 2013 Skrevet Oktober 18, 2013 Detta så bra ut, gromme felger, fin farge og det hele
mxsondre Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2013 Har du noen grunn for å ikke bruke std e30bkf? Om ikke kunne du prøvd dobbelmembran fra feks IX Hadde noen planer om å lage plenium da jeg syns org m20 innsug ikke er noe fint, og da brukte golf 1 bkf for å være sikker på plassen. Men sånn ble det ikke :sad: Okei, kunne jo gått kanskje lurer litt på om jeg har brukt feil hovedsylinder å. For den jeg har er fra 325 med abs dvs at den kun har to utganger til rør. Mens den uten abs har 3 utganger til rør som jeg mener jeg skulle ha hatt. Har bare fjerna den skruen som satt på den og satt det tredje røre inni der. Kan det stemme?
mxsondre Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2013 Detta så bra ut, gromme felger, fin farge og det hele Takktakk
Laudrup Skrevet Oktober 21, 2013 Skrevet Oktober 21, 2013 Bremser = m3 e36? Edvardsen selger jo adaptere til disse for e30 fjærbein.
mxsondre Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2013 Bremser = m3 e36? Edvardsen selger jo adaptere til disse for e30 fjærbein. Forsto ikke helt hva du mente?
mxsondre Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2013 Endelig vart det nytt ratt i bilen utrolig digg og holde i! mangler bare baksete nå så er bilen ferdig inni
Laudrup Skrevet Oktober 22, 2013 Skrevet Oktober 22, 2013 Forsto ikke helt hva du mente? Om du skal oppgradere bremsene, kan du bruke e36 m3 calippere med adapter. Det var bare et forslag i og med at du har det i overskriften
Andy520iA Skrevet Oktober 22, 2013 Skrevet Oktober 22, 2013 Husker jeg og fruen hadde oss en aldri så liten roadtrip innom denne garasjen i fjor for og kjøpe et sett felger. Praten gikk jo, og jeg ble veldig begesistret over både planene og hvordan den så ut da. Men nå som den begynner og bli ferdig så må jeg jo bare få gratulere. Den overgår alle forventningene jeg hadde hehe;) Håper du koser deg med bilen!
mxsondre Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2013 Om du skal oppgradere bremsene, kan du bruke e36 m3 calippere med adapter. Det var bare et forslag i og med at du har det i overskriften Slik ja ja nei, men da passer ikke bremseskiva trur jeg. For det er vell vanlig og bruke 315mm skive? Derfor jeg valgte e46 m3 caliper da den skiva jeg har samma str som e46 m3.
Laudrup Skrevet Oktober 24, 2013 Skrevet Oktober 24, 2013 Det kan hende ja. Men er vel ikke noe dårligere det du har handla vil jeg tippe
mxsondre Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2013 Husker jeg og fruen hadde oss en aldri så liten roadtrip innom denne garasjen i fjor for og kjøpe et sett felger. Praten gikk jo, og jeg ble veldig begesistret over både planene og hvordan den så ut da. Men nå som den begynner og bli ferdig så må jeg jo bare få gratulere. Den overgår alle forventningene jeg hadde hehe;) Håper du koser deg med bilen! Ja det stemmer det, husker deg Tusen takk for det, hehe, hyggelig og høre. Ja det gjør jeg, drøm og kjøre
mxsondre Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2013 Det kan hende ja. Men er vel ikke noe dårligere det du har handla vil jeg tippe Nei får ikke håpe det, fungerer bare helt ræva nå trur jeg må bytte hovedsylinder til noe anna. Burde kanskje ha noe som er litt større en orginalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå