burnout18 Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Pen bil Nå blir det linse lykter og hvit speedo på den og
winchester Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Her skal jeg ikke følge med videre, dette har gått feil vei siden dag 1. Lykke til videre.
JonasD Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Hva i all verden skal du med bøttestoler i en 320?
316 Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Tilbudet mitt om å selge den for det du kjøpte den for + 5000 står fortsatt, inntil du har begynt å ødelegge den...
Larsinnj Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Buhu. Du ødelegger en bil som er tilnermet så bra som den overhodet kan bli! Selg den å kjøp deg en som ikke er så strøken å ødelegg den istede..
Eksos Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Denne tråden burde bli stengt av en moderator, skulle ikke være lovlig å ødelegge en så pen bil, må vell finnes regler mot det? Hvite skiver i speedo er noe av det mest jalla som finnes på en slik bil.. Sorry for at jeg var brutalt rett frem her, men har sett denne bilen mange ganger, og tenker hver gang på hvor fin den er.. Må vere lov å yttre sin mening Linselykter er jo ett greit valg, om du også handler org. Alpina-hjul og Alpina spoileren bak blir bilen lekker!
bmwkizn Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Denne bilen havnet desverre til feil eier..Utrolig synd..RIP "Alpina"
SofaKingFresh Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Hehe, så denne bilen havnet i Elverum selv om jeg ikke kjøpte den ja? Artig, regn med at jeg kommer til å stoppe deg i nærmeste fremtid for å beskue hva jeg gikk glipp av. For guds skyld, få kjøpt den.. Denne har havna i feil hender. Skal sitte ved sengekanten og BE hver time om at du får den, 316.
Eksos Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Ikke den verste modifiseringslista, det skal være sagt! Fint med mtech 1 bakfanger, faceliftfront, linselykter osvosv. Men ikke på akkurat denne..
Arild G. Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 var da veldig til krass kritikk her da gratulerer med fin bil sondre, ser ut som et fint eksemplar. har hatt en e30 med slik alpina front selv, så har forsåvidt forståelse for at du selger den. er fin på en måte, men blir litt voldsom. er hakket finere med m-tech. er forøvrig enig med de som sier at det ikke blir fint å blande m-tech 1 og 2. er finere når det er gjennomført enten facelift eller pre-facelift etter min mening.
KristianF Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Både M-tech 1 og 2 er pent, men ikke kombinert.. Forsåvidt greit at du kvittet deg med Alpina stolene, sånt er jo så sjelden vare at de ikke fortjener å stå i en hverdags-320.
knut_olestad Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Det her var en av mine absolutt favoritter blant norske E30, og personlig syns jeg du skal selge den til 316 og heller begynne på en ikke fullt så strøken bil..
fizn Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Har du noe mere bilder av den? Kjør på med full mtech2, så blir den nok bra skal du se =)
SSM Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Dette er jo et godt eksempel på hvorfor man ikke bør selge en bil man har brukt mye tid og penger på..... Selg den til 316 du..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå