Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilbudet mitt om å selge den for det du kjøpte den for + 5000 står fortsatt, inntil du har begynt å ødelegge den...

Skrevet

Denne tråden burde bli stengt av en moderator, skulle ikke være lovlig å ødelegge en så pen bil, må vell finnes regler mot det? Hvite skiver i speedo er noe av det mest jalla som finnes på en slik bil..

Sorry for at jeg var brutalt rett frem her, men har sett denne bilen mange ganger, og tenker hver gang på hvor fin den er.. Må vere lov å yttre sin mening :)

Linselykter er jo ett greit valg, om du også handler org. Alpina-hjul og Alpina spoileren bak blir bilen lekker!

Skrevet
Hehe, så denne bilen havnet i Elverum selv om jeg ikke kjøpte den ja? Artig, regn med at jeg kommer til å stoppe deg i nærmeste fremtid for å beskue hva jeg gikk glipp av.

For guds skyld, få kjøpt den.. Denne har havna i feil hender.

Skal sitte ved sengekanten og BE hver time om at du får den, 316.

Skrevet

Ikke den verste modifiseringslista, det skal være sagt! Fint med mtech 1 bakfanger, faceliftfront, linselykter osvosv. Men ikke på akkurat denne..

Skrevet

var da veldig til krass kritikk her da :-s

gratulerer med fin bil sondre, ser ut som et fint eksemplar.

har hatt en e30 med slik alpina front selv, så har forsåvidt forståelse for at du selger den. er fin på en måte, men blir litt voldsom. er hakket finere med m-tech.

er forøvrig enig med de som sier at det ikke blir fint å blande m-tech 1 og 2. er finere når det er gjennomført enten facelift eller pre-facelift etter min mening.

Skrevet

Både M-tech 1 og 2 er pent, men ikke kombinert..

Forsåvidt greit at du kvittet deg med Alpina stolene, sånt er jo så sjelden vare at de ikke fortjener å stå i en hverdags-320.

Skrevet

Det her var en av mine absolutt favoritter blant norske E30, og personlig syns jeg du skal selge den til 316 og heller begynne på en ikke fullt så strøken bil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...