Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
det er min bil og mine valg. Kan dra dere til å kjøpe deres egen alpina dersom det er så veldig viktig å beholde disse bilene;) er ikke en orginal uansett!

+1

Selv om jeg er veldig fan av E30 sjøl og ikke er enig med dine planer, driter jeg vel egentlig i hva du gjør med den. Du har kjøpt den, den er din og DU skal bli fornøyd. Ikke alle andre inne på forumet her, hvis det er snakk om å redde en E30, virker det da som de fint kan greie det sjøl.. Greit, de som er fine begynner å bli sjeldne, men det er alltid strøkne E30'er til salgs. De er bare utrolig overprisa og vanskelige å komme over.

Skrevet

Er jo bare en vanlig 320 dette gutter å jenter,ikke noe å sutre etter.. :D

Alle har ikke samme smak å det er i og for seg bra synes jeg..

Stå på å ha det gøy med bilen,for det er det e30 er til.

Eneste kanskje jeg sutrer litt for er at jeg kunne skikkelig tenkt meg det interiøret :D

Skrevet
det er min bil og mine valg. Kan dra dere til å kjøpe deres egen alpina dersom det er så veldig viktig å beholde disse bilene;) er ikke en orginal uansett!

+1

Selv om jeg er veldig fan av E30 sjøl og ikke er enig med dine planer, driter jeg vel egentlig i hva du gjør med den. Du har kjøpt den, den er din og DU skal bli fornøyd. Ikke alle andre inne på forumet her, hvis det er snakk om å redde en E30, virker det da som de fint kan greie det sjøl.. Greit, de som er fine begynner å bli sjeldne, men det er alltid strøkne E30'er til salgs. De er bare utrolig overprisa og vanskelige å komme over.

nettopp, og de blir enda mer "overpriset" og skjelden når de kommer i feile hender.. Prisen vil alltid gjenspeilet etterspørselen når markedet blir mindre (det er jo derfor prisen på e30 går opp, siden det blir lengre og lengre mellom de pene eksemplarene) Selv kommer min til å bli brukt, både vinter og sommerstid, sladding, banekjøring og som bruksbil, men å "ødelegge" en såpass spesiell bil, kunne jeg aldri fått meg til å gjøre. Det er ikke ofte at man kommer over strøkne alpina interiør, og hvertfall ikke montert i en forholdsvis strøken bil med dekor etc...

Så- Vennligst selg bilen nå som den framdeles er bra, så kan du heller bruke opp en annen som allerede er "ødelagt".

Skrevet

Jiises.. Ro ned litt da. Greit å komme med kritikk, men det går vel ann å tone ned uttalelsene litt?

Det er jo flaut å lese det noen av dere skriver til denne fyren.

Skrevet

Herregud da folkens, lat no karen få styre på sånn som han vil!! Det har da vert mykje verre prosjekt på bimmers, synst moderatorer skal steppe inn litt her, som sagt er det greit med kritikk men detta blir berre teit...

Skrevet

Skjerpings folkens! Det her blir bare for dumt.. La nå folk få gjøre som de vil med bilene sine. Trådstarter har fått deres syn på saken nå, så heretter så er det slutt på slikt prat i denne tråden. Blir ikke det overholdt, så får vi vurdere utestengelse. Trådstarter får si ifra hvis han vil at jeg skal slette enkelte innlegg.

Skrevet

+1

nettopp, og de blir enda mer "overpriset" og skjelden når de kommer i feile hender.. Prisen vil alltid gjenspeilet etterspørselen når markedet blir mindre (det er jo derfor prisen på e30 går opp, siden det blir lengre og lengre mellom de pene eksemplarene) Selv kommer min til å bli brukt, både vinter og sommerstid, sladding, banekjøring og som bruksbil, men å "ødelegge" en såpass spesiell bil, kunne jeg aldri fått meg til å gjøre. Det er ikke ofte at man kommer over strøkne alpina interiør, og hvertfall ikke montert i en forholdsvis strøken bil med dekor etc...

Så- Vennligst selg bilen nå som den framdeles er bra, så kan du heller bruke opp en annen som allerede er "ødelagt".

Jeg må le.. Makan til surving!

Det er hans bil, og han gjør som han vil.. Synd om du ikke får sove om natta på grunn av at det herjes med E30, og ikke ting gjøres akkurat som sånn du ville hatt det.

Nå har vel ikke du sett bilen i virkeligheten heller, går jeg ut ifra. Kunne til dels ha vært enig med deg hvis det hadde vært en strøken bil, få eiere, rustfri(og aldri rustsveiset) osv.. Men det her blir jo latterlig. En garasjelakkert bil med dekorstriper fra biltema.. Det er jo ingen alpina!

Skrevet

det var jo ikke den værste modifiseringlista da,er jo din bil og du gjør akkurat det du vil uannsett hva folk sier, er din bil. Strøken el rusta og om det hadde vært en orginal alpina så har du også frie tøyler.

men du har en pen bil just slik som den er :) kjøp deg alpina felger og den BLIR NYDLIG :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...